Denken aan seks


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey ik ben een meisje van 12 jaar en ik denk al regelmatig aan seks. Ik droom ook dat ik zoen en seks heb met iemand. Ik heb geen vriendje. Wat moet ik met die fantasieën doen? (Als je de poll hebt gedaan zet hieronder ook ff je leeftijd als je wilt! XXX

Denken jullie al aan seks?


15 reacties

Ik ben 13 en jongen ik heb precies hetzelfde het is heel normaal ik wil ook graag seks hebben met iemand maar heb geen vriendin?
"Wat moet ik met die fantasieën doen?"
Nouja, je kunt altijd nog masturberen.
Dan heb je seks, maar niet met iemand anders, dus dat lijkt mij een redelijke compromis.
K heb hetzelfde.. - Bericht is aangepast door de Kindertelefoon ivm overtreding van de forumregels -
Reputatie 2
Badge +3
Ik ben mee eens met menspersoon
Dankjewel allemaal voor jullie reacties! ?
Reputatie 2
Badge +3
Ik denk ook veel aan sex
Ik ook
Klinkt het raar als ik zeg dat ik het ook wil ik dacht altijd dat ik de enige was maar nee dat i s fij
@Quinnyboy13 Dat is helemaal niet raar! Ik heb in de klas ook het gevoel dat ik de enige ben. Dit forum is er ook om verhalen te herkennen , net zoals jij. Bedankt voor je reactie!
@x.anoniem dat is fijn haha ik vind eigenlijk dat ik dat moet blijven fantaseren want dat is tich niet erg hhmmmm
@Quinnyboy13 Ik laat het ook vaak bij fantasieën en dromen. Ik vindt vingeren persoonlijk niet super lekker ofzo haha. Alleen ik zou graag wel een jongensvriend of een vriendje willen hebben maar ja moet nog ff afwachten.. 😞
@x.anoniem nou ik heb hetzelfde ik wil een vriendin hahahah
En ik weet niet of vingeren zo lekker is hahahahaha
(Ik bedoel jongens vingeren niet)
@Quinnyboy13 Haha dan kijken we wel een beetje op elkaar op dit gebied haha. Ik weet dat jongens niet vingeren maar masturberen ?

Reageer