Heey !
Ik heb een vriend en wr hebben het al een tijdje, we hebben ook regelmatig seks en mn zus is een beetje bezorgd dat ik zwanger word. En dat snap ik wel, we denken dat ik aan de pil moet, alleen mn vader vind dat niet zo’n goed idee, dus mag het niet. Ik heb nu de pil gekregen van een meisje die ze niet slikt, en heb hm voor 4 maanden.
nu mijn vraag zal ik de pik slikken van dat meisje ?
en weten jullie misschien een oplossing ? Of iets waar ik de pil anoniem kan krijg ?
Plss help ?
XxSaar
Bladzijde 1 / 1
Hi
je kan bij de huisarts langsgaan en vragen of je aan de pil mag. Je hoeft je niet te schamen want huisartzen krijgen elke dag meiden binnen die daar om vragen. Er wordt ook niks aan je ouders verteld want hij/zij heeft zwijgplicht en als diegene toch iets verteld wordt ie ontslagen. De pil is gratis tot aan je 18e. Dus kosten is ook geen probleem.
hoop dat je hier wat aan hebt.
Xx brie
je kan bij de huisarts langsgaan en vragen of je aan de pil mag. Je hoeft je niet te schamen want huisartzen krijgen elke dag meiden binnen die daar om vragen. Er wordt ook niks aan je ouders verteld want hij/zij heeft zwijgplicht en als diegene toch iets verteld wordt ie ontslagen. De pil is gratis tot aan je 18e. Dus kosten is ook geen probleem.
hoop dat je hier wat aan hebt.
Xx brie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.