Skip to main content
Heyy

Ik heb even een paar vragen en wil graag jullie reacties weten.



Hoe was jullie eerste zoen?

Zoenden jullie allebei voor de eerste keer?

Wat deed je?

Wat gebeurde daarna?

Alvast bedankt

Greetz
-onverwachts en teleurstellend.

-ja.

-mijn ogen dicht en GO..

-teleurstelling (stelde niet veel voor).
Hoe was jullie eerste zoen? - lekker en spannend

Zoenden jullie allebei voor de eerste keer? - weet niet, kende hem niet echt, hij was denk 1-2 jaar ouder, denk dat hij het vaker had gedaan

Wat deed je? - hij begon, eerst kusjes op mijn wang en op mijn lippen en toen wilde hij met zijn tong en dat deed ik ook toen, ik kreeg er een stijve van :8 :$

Wat gebeurde daarna? - hij voelde dat ik een stijve had, want we hadden alleen zwemshort aan. Mijn piemel duwde beetje tegen zijn bovenbeen en toen moest ie lachen en trok mij verder tegen zich aan en gingen verder kussen en voelde ik zijn piemel tegen mijn onderbuik prikken, was wel geil. ik heb hem daarna nooit meer gezien 🙂
Bedankt voor jullie reacties ? Nog meer!?
Eén woord, rampzalig ?

Ik was met schoolreis in het buitenland, we gingen naar een discotheek.

Een groepje Italiaanse meisjes sprak mijn vriendengroep aan. Eén fatsoenlijke en een trol zeg maar? . Uit het niets zegt de fatsoenlijke Chick heel goedkoop " die likes you " Ik ging weg, maar mn klas koppelde me terug aan haar en voor dat ik t wist zoende ik met een Italiaanse trol ?. Ik vond het niet echt geweldig, t was eerder tegen mijn zin in en onder druk. Alles werd gefilmd, heel mijn school zag t en de hele discotheek juichte alsof ik een held was :')

Zeker weten een onvergetelijke eerste zoen xD
@Belgian-Boy,



ik begin een beetje medelijden met je te krijgen :)

maar bekijk het positief, je hebt de eerste gehad en het kan alleen maar beter worden
Eén woord, rampzalig ?

Ik was met schoolreis in het buitenland, we gingen naar een discotheek.

Een groepje Italiaanse meisjes sprak mijn vriendengroep aan. Eén fatsoenlijke en een trol zeg maar? . Uit het niets zegt de fatsoenlijke Chick heel goedkoop " die likes you " Ik ging weg, maar mn klas koppelde me terug aan haar en voor dat ik t wist zoende ik met een Italiaanse trol ?. Ik vond het niet echt geweldig, t was eerder tegen mijn zin in en onder druk. Alles werd gefilmd, heel mijn school zag t en de hele discotheek juichte alsof ik een held was :')

Zeker weten een onvergetelijke eerste zoen xD




Toch wel een beetje medelijden met je... ?? Jou moment komt ooit nog wel


Hoe was jullie eerste zoen? Niet leuk, rampzalig
Zoenden jullie allebei voor de eerste keer? Nee
Wat deed je? Niet accepteren
Wat gebeurde daarna? Boos.
 


Reageer