De eerste keer seks: Tips

  • 4 August 2019
  • 1 reactie
  • 619 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal!

Ik heb nu al een paar maanden met mijn vriendin, en we doen al dingen als aftrekken, beffen, pijpen, vingeren, zoenen ect. Nu willen we beide graag een stapje verder gaan en zouden we beide seks willen. M'n vriendin zit al aan de pil en ik ga binnenkort condooms halen. Mijn vraag aan jullie is (gelieve alleen te antwoorden uit hulp of als 'ervaringsdeskundige'): Hebben jullie tips voor de eerste keer? Alle tips zijn van harte welkom!
Alvast bedankt iedereen!

1 reactie

Hoi

Je vriendin en jij zouden graag een stapje verder gaan, zullen zorgen voor de nodige bescherming, en je vraagt om tips.

Als jullie er beiden klaar voor zijn, zouden jullie een keer bij elkaar kunnen afspreken. Jullie zouden voorkeur kunnen geven aan een plek die rustig en comfortabel is, en waar jullie niet gestoord zullen worden. Moest een van jullie een tweepersoonsbed hebben is dat een aanrader, en als er een moment aankomt waarop jullie alleen thuis zijn, lijkt me dat een goed tijdstip.

Geef gerust bij elkaar aan wat jullie fijn vinden, wat jullie bij jezelf doen, zodat je van elkaar weet wat wel en wat niet. Tijdens de daad door mag je ook telkens aangeven of je je er nog goed bij voelt, en moest dat niet het geval zijn, kunnen jullie gerust even pauzeren en bespreken wat er anders kan. Grondig communiceren is belangrijk, zodat jullie het beiden naar jullie zin hebben.

De eerste keer verloopt soms wat onhandig, of is niet per se wat je ervan verwacht had. Da's niet erg; jullie hebben tijd. Naarmate jullie elkaar beter leren kennen, zal de ervaring steeds fijner worden. Ook hoef je niet per se te beƫindigen waar je aan begonnen bent; moest een van jullie zich er niet goed meer bij voelen, is het verstandig om dat aan te geven, en eventueel op een ander moment opnieuw te proberen.

Groetjes
Kenshin

Reageer