de eerste keer

• 4 november 2016
  • 8 reacties
  • 373 Bekeken

Ik zou graag een keer seks willen hebben maar hoe moet ik dit vragen. Moet ik gewoon vragen: wil je seks of moet ik het gewoon meteen doen?
Iemand ervaring of tips.

Dankjewel

8 reacties

hey flipje,

als je een relatie hebt kun je best over seks beginnen om te erachter komen of de ander ook klaar is voor seks.
Als je het aan iemand vraagt en deze persoon wil het moet je hier altijd respect voor moeten hebben en je zal dan geduld moeten hebben. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes EstherXXX
Reputatie 7
Badge +17
@Flipje,

Als je een vriend/vriendin hebt zou ik het vragen.
En zeker niet gewoon doen, want dat kan verkrachting zijn.
Mijn enige tips zijn : vragen en geduld hebben.
1 dingetje, ik weet niet hoe oud je bent? Nou ik ben 13 jaar en was 11/12?? Toen ik het deed en dat was leuk maar het was anders en was volgens veel mensen nog erg jong er voor, klopt ook. Maar mag ik je 1 tip geven!? Doe het als je het doet alsjeblieft met condoom want ik heb het afgelopen nacht zonder gedaan (lees mijn topic over zonder condoom heet ie volgens mij) en ik zit nu ook van: wat als ze zwanger is? Dus mijn tips: doe het niet op te jonge leeftijd, en met condoom?!
Hoi!

Als je een relatie met iemand hebt, kun je er eens rustig over beginnen. Als jullie samen naar een film aan het kijken zijn en er komt een romantische scene, vraag dan: 'Wil je dat ook?' En respecteer je vriend/vriendin zijn/haar keuze. Ga niet te snel en als je merkt dat jullie er niet klaar voor zijn, wacht dan nog even af.

Groetjes
x
Hoe oud ben je eigenlijk???
Ik zou op deze leeftijd nog niet neuken
Ik zou op deze leeftijd nog niet neuken

Ik doe het lekker wel
Haha lekker eigenwijs maar is wel een beetje vroeg of?? Nou moet ik mijn mond houden want ik was 11 toen ik het al deed en nu al een zwangere vriendin waar we nu ruzie over hebben, maar het is eigenlijk niet slim! Groetjes van
Derp

Reageer