crush op beste vriend

  • 16 September 2020
  • 2 reacties
  • 424 Bekeken

Badge

hallo, ik ben een jongen van 14 en heb een knappe beste vriend ik ben nog niet uit de kast gekomen maar wil wel heel graag seks met hem enz, maar ik heb nog nooit seks gehad en ik weet niet of hij gay is.

vandaag gingen we wel afspreken en deed hij opeens zijn broek uit en kreeg ik een stijve maar hebben jullie advies voor de eerste keer en de eerste stap zetten?

 


2 reacties

Badge

tegenwoordig is homo/bi zijn niet cool, maar je moet je daar niets van aan trekken. dat hij zijn broek uitdeed, betekent dat hij ook wel eens wil experimenteren meet jouw. de 1st estap is altijd moeilijk, maar zorg dat je geil genoeg wordt en je krijgt er geen spijt van. doe het wel veilig en laat je niet doen bv als hij aandringt, moet jij niet toegeven als je het niet wil.

weet je niet of hij intiem/jouw vriendje wilt zijn? of gewoon experimenteren?

 

succes, heb geen bang hoor!!

thx!! hij wou alleen experimenteren en ik ook dus toen ik met hem ging afspreken hadden we een film gekeken en heb ik hem gepijpt en hij had me ook geneukt🥰, heb jij snap trwns?🤫

tegenwoordig is homo/bi zijn niet cool, maar je moet je daar niets van aan trekken. dat hij zijn broek uitdeed, betekent dat hij ook wel eens wil experimenteren meet jouw. de 1st estap is altijd moeilijk, maar zorg dat je geil genoeg wordt en je krijgt er geen spijt van. doe het wel veilig en laat je niet doen bv als hij aandringt, moet jij niet toegeven als je het niet wil.

weet je niet of hij intiem/jouw vriendje wilt zijn? of gewoon experimenteren?

 

succes, heb geen bang hoor!!

Reageer