Vraag

cracker trekken

  • 19 May 2021
  • 18 reacties
  • 145379 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi!

ik zag laatst iets over cracker trekken/roze koeken spel, daarbij ga je met een groep vrienden om een cracker ofzo staan rukken en dan erop klaarkomen degene die als laatste komt moet dan de cracker opeten.

eigenlijk lijkt me dit best wel geil alleen iedereen anders vind t vies (wat ik ook wel kan begrijpen opzich) maar wat moet ik nu doen als ik het wel wil en niemand  van mijn vrienden 


18 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Als niemand het wil is er helaas geen andere optie dan het niet doen, of je doet het met jezelf. 

Reputatie 7
Badge +19

Als niemand het wil kan je daar helaas niks aan doen. Je zou andere mensen kunnen vragen maar meer kan ik ook niet bedenken.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Samuel007,

 

Als jij het spel 'crackertrekken' wilt spelen moet jij dit gewoon aan jouw vrienden vragen, als zij dit niet willen, kan jij hen natuurlijk niet dwingen. Het lijk mij persoonlijk een best wel geil spelletje, tenzij jij de cracker moet opeten natuurlijk. Veel plezier als het lukt! Ik hoop dat jij hier iets aan hebt! 

 

Groetjes,

Anoniempje2222 

Als je niemand anders kunt vinden, is het helaas niet anders. Maar kijk wel uit met dit spel voor soa's want dat kan je krijgen als je andermans sperma eet, proeft enzo.

Leuk spel als mijn vrienden het zouden voorstellen zou ik gelijk mee doen

Hallo Samuel007 :)

Je kunt een solo-versie doen. Als je vrienden het niet willen zoals je het vertelt, dan kun je het niet met hen doen.

-TheMightySlayer <3

​​​​​​-Tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm overtreden forumregel 6 en 7-

 

 

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Reputatie 6
Badge +3

Denk aan regel 6 en 7.

Regel 6; plaats op het forum geen persoonsgegevens

Regel 7; Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

De kindertelefoon vind het erg belangrijk dat iedereen anoniem blijft op het forum.

Lees de Forumregels voordat je iets plaatst.

Denk aan regel 6 en 7.

Heb ik iets gemist of? Er zijn genoeg topics waar deze regels inderdaad overschreden worden, maar ik heb het hier niet mis zien gaan.

 Heyy

Heb ik iets gemist of? Er zijn genoeg topics waar deze regels inderdaad overschreden worden, maar ik heb het hier niet mis zien gaan.

@eenanoniemejongen1 het gaat denk ik om de reactie die ik hieronder heb gequote van HardePiel🙂

 

Waarom vraag je niet of iemand hier het wil doen met je ? Zijn er meer die het geil lijkt. 

 

Het is maar een idee 

Deze ^^

 

Groetjes van mij!

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Eenanoniemejongen1,

Nog even als toevoeging aan NaamNietBekend:

Het klopt inderdaad dat het om die reactie ging. Ik had m gerapporteerd omdat ik geen zin had om er zelf op in te gaan, ik ben daar een beetje lui in geworden, als ik iedere keer iemand aanspreek als die de forumregels overtreedt of daar op aanstuurt zou ik nu het dubbele aantal reacties hebben. Bovendien mag ik dat eigenlijk ook niet doen aangezien het tegen forumregel 5 is. 

 

Groetjes,

Paardebloem

Het klopt inderdaad dat het om die reactie ging. Ik had m gerapporteerd omdat ik geen zin had om er zelf op in te gaan, ik ben daar een beetje lui in geworden, als ik iedere keer iemand aanspreek als die de forumregels overtreedt of daar op aanstuurt zou ik nu het dubbele aantal reacties hebben. Bovendien mag ik dat eigenlijk ook niet doen aangezien het tegen forumregel 5 is. 

Ah alright, thanks voor de opheldering. Je zal mij geregeld wel een reactie zien plaatsen onder een topic of reactie die weer eens forumregel 6 en/of 7 overtreedt. Daarnaast rapporteer ik in ieder geval wel altijd, in de hoop dat de KT handelt - hetgeen meestal wel gebeurt.

Wat betreft forumregel 5: ik snap wat je bedoelt en waar hij voor is, maar ben van mening dat ik redelijk genuanceerd en oplossingsgericht reageer. Zo hoop ik ook mijn steentje bij te dragen aan het netjes houden van het forum. :)

Waarom vraag je niet of iemand hier het wil doen met je ? Zijn er meer die het geil lijkt. 

 

Het is maar een idee 

Hoe kan ik hem verwijderen want dat was niet men bedoeling om regels te breken 

Badge +1

Hoi @HardePiel 

 

Je kan niet zelf je reacties verwijderen op ons forum. 

Daarom hebben wij voor jouw de tekst in je reactie aangepast.

 

Groetjes, 

Jip

De Kindertelefoon

Badge

Dan maak je er toch een solo versie van

Zet een timer als je niet binne de bepaalde tijd klaarkomt moet je em opeten ofzo iets.

 

@TheMightySlayer en @Eenrandompersoon28 heeft gelijk 

Maak een solo versie van

heyyyy samuel,

ik ben erg ervaren in het rozenkoekenspel. Mijn tips zijn niet te snel ,want het komt nog wel. hopelijk heb je hier wat aan.

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb er veel ervaring mee, heb alleen wel heel vaak verloren. De roze koek was zelfs nog lekkerder.

Reageer