Vraag

Contact zoeken

  • 25 July 2018
  • 2 reacties
  • 377 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo lezers,
Ik ben een 15jarige jongen maar ik ben heeel erg geintereseerd in (BD)SM maar ik wil een meester krijgen maar hoe vind ik die? Heb weleens omegle geprobeerd maar dat werkte niet bepaald goed..
Als iemand tips heeft zijn ze welkom

2 reacties

"Heb weleens omegle geprobeerd maar dat werkte niet bepaald goed.."
Ik vraag mij af waarom...

Nouja, ik denk dat het lastig wordt om een partner daarvoor te vinden, zeker met deze leeftijd.
Misschien dat je online mensen tegen zult komen, maar als je eenmaal volwassen bent zal dat wel wat makkelijker gaan.
Dan kun je datingsites e.d. gebruiken, wat je kansen vergroot.
Hi Timodmv,

“als je denkt dat je zomaar zelf op zoek kunt gaan naar een meester, dan heb je het niet helemaal goed begrepen. Laat dat maar aan mij over. Enne nog wat, als je denkt dat je zelf maar een beetje kunt bepalen wanneer je aan je piemel gaat zitten trekken, dan heb ik nieuws voor je: vanaf nu ga je dat eerst vragen. Aan mij. Of anders zet ik je in de hoek en krijg je billenkoek”

Je had het vast al gezien dat ik dit stukje hiervoor tussen aanhalingstekens had gezet. Het was even een soort voorproefje, een toneelstukje van hoe ik denk dat het zou kunnen gaan. Ik weet niet of je zoiets bedoelt?

Ik moet zeggen dat ik er niet echt ervaring mee heb, maar ik had er net wel plezier in om het op te schrijven.

Enige wat een andere jongen wel eens bij mij heeft gedaan is me aftrekken en ik mocht zelf niks doen, behalve wijdbeens en wijdarms bloot op mijn rug op zijn bed liggen en maar moest afwachten wat er gebeurde. Ik vond het soort van wel spannend en kwam wel lekker klaar, dus als het zoiets is, zou ik geen bezwaar hebben tegen nog een keertje.

Echt van die knijpers op je tepels en op je piemel lijkt me niet echt wat, maar ik heb het nog nooit gedaan, dus kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen.

Met leren kleding en van die maskers heb ik zelf niet zo veel mee, maar misschien krijg jij er wel een stijve piemel van.

Heb je er al ervaring mee, door dingen met jezelf te doen en wat dan, als ik vragen mag?

Ik zou niet weten hoe je als puber op een veilige manier zo iemand ergens kunt vinden/tegen komen. Het lijkt me niet handig om op schimmige sites je geluk te proberen. Er zal daar vast wel één of ander geil mannetje of vrouwtje op reageren, maar ja, of jij daar blij van wordt? Idk.

Zou je het liefst die dingen met een andere jongen willen doen of met een meisje? Val je op jongens of meisjes of allebei?

Misschien iemand uit je vriendenkring en dan eerst samen een keertje aftrekken en later meer? Idk.

Succes iig met zoeken.
Vragen stellen mag altijd.

Groetjes 🙂,
M&M’s

Reageer