contact verbreken

  • 9 August 2022
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hee iedereen die dit hier leest, ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb er zelf nogal stress over. Het zit namelijk zo, op snapchat heb ik een jongen leren kennen en we sturen weleens pikante foto's naar elkaar, hij is wel wat ouder maar dat is niet een heel groot probleem voor mij. Hij is altijd super lief en ik mag hem zeker wel maar het voelt gewoon zo verkeerd aan om zulke foto's te versturen naar iemand die ik niet echt ken en ik wil dus eigenlijk contact met hem verbreken maar ik wil hem niet gewoon uit het niets verwijderen want hij had wel altijd respect en was gewoon aardig tegen me. Het is ook zo random als ik dit opeens tegen hem zeg want ik deed ook altijd leuk mee enzo maar daarna heb ik altijd weer een schuldgevoel en dat wil ik gewoon niet meer. Heeft iemand een idee hoe ik op een vriendelijke manier aan hem laat weten dat ik geen contact meer wil. We hadden trouwens ook afgesproken om elkaar na de vakantie te ontmoeten en ik heb ook gezegd dat dat me leuk lijkt enzo maar nu heb ik me twijfels daarover (ook omdat hij ongeveer drie jaar ouder is dan mij).

Laat me weten wat ik tegen hem moet zeggen:)

 

Dankjee voor dit lezen, ik hoop dat iemand me kan helpen 🤍

 


3 reacties

Badge

ik denk dat je gwn eerlijk wel moet zijn dat is wel het beste maar wees wel duidelijk waarom je het niet meer wil en je moet je ook niet schuldig voelen als je het gedaan hebt want zoals je zegt voel je je er niet heel fijn bij dus ik hoop dat dit helptt!!!

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

dankjee voor je reactie, en ik ben trouwens ook heel bang dat hij dan boos wordt ofzo of dat hij zelfs mijn foto's online zet

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

als hij dat doet kan je altijd hulp zoeken bij de site: helpwanted volgens mij ik heb daar ook gedaan en ze hebben me erg goed geholpen ermee!!!

Reageer