Vraag

Condooms kopen

  • 20 November 2018
  • 5 reacties
  • 566 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en heb zin in seks met men vriendin ma ik ben bang om condooms te gaan kopen.
Help?!

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Vervelend dat je bang bent om condooms te kopen. Ik kan je nu vertellen dat dit niet nodig is, maar dit weet je ongetwijfeld al en dit zal de angst niet verminderen. Daarom zal ik een aantal mogelijke opties benoemen.

Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen via een webshop een pakje condooms te bestellen. Of je vraagt aan je vriendin of zij het wel aandurft (tenminste als de wil om seks te hebben wederzijds is). Je kunt ook altijd nog 'gewoon' je verstand op 0 zetten en op een rustig moment de drogist, of welke winkel dan ook, instappen. Je zou eventueel een aantal kilometer kunnen fietsen zodat de kans kleiner is dat je een bekende tegen komt. Ik weet echter niet of je daarop zit te wachten met de temperaturen van de aankomende tijd.
Ik heb wel condooms alleen ik heb een vraagje mag ik ook met jullie 1 keer meedoen ik wil kijken hoe het voelt om sex te hebben

oke 2 dingen, 1 het is verboden om contactgegevens te wisselen dus denk niet dat dit lukt dan..
2 wil je wel met random mensen even seks hebben..
Bij sommige Albert Heijn en jumbo winkels kan je de condooms gewoon uit het schap pakken , en betalen bij een “zelfscan kassa”.
😉
op sommige wc's in cafe's of restaurants heb je een condoom machine hint hint

Reageer