Condooms kopen

  • 13 August 2018
  • 8 reacties
  • 513 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi, ik ben 13 jaar oud en ben nog niet ongesteld ofzo. Maar ik doe het al wel met m'n vriend aleen nu wil ik dus condooms gaan gebruiken omdat dat natuurlijk veel veiliger is en omdat ik na de 1e keer zat te stressen over zwangerschap en alles maar nu vind ik het dus super awkward als ik die dingen moet gaan kopen

Weet iemand hoe ik ze moet kopen en welke soort het beste is???

- reacties samengevoegd door de Kindertelefoon ivm leesbaarheid -

8 reacties

Ik ben vandaag naar de action geweest en ik zag dat ze er daar hadden voor 83 cent 3 condooms ze waren van het merk durex mss kun je eens vragen of je alleen naar de stad mag gaan dan kun je het kopen X (ik ben wel jarloes op u dat jij al seks hebt gehad) Succes ermee ?
Nouja, alle condooms moeten voldoen aan de EU regels , dus ze zijn allemaal veilig. (tenzij je echt van die extra dunne koopt, die scheuren natuurlijk makkelijker)
Laat jouw vriend even uitzoeken welke maat hij moet hebben.
Als ze niet de juiste maat zijn loop je de kans dat ze scheuren of er af glijden, wat niet zo handig is.

Merken zoals Durex zijn prima, maar de huismerken zullen net wat goedkoper zijn.

"en alles maar nu vind ik het dus super awkward als ik die dingen moet gaan kopen"
Je kunt jouw vriend het altijd nog laten doen, maar een zwangerschapstest moeten kopen zal net wat vervelender zijn...
Dank jullie voor het advies ik ga ze denk ik gewoon kopen als ik in een stad ben waar ik niemand ken want ik ga binnen kort met m'n vriend weg om te shoppen
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je (of je vriend) kan ze ook op het internet bestellen als jullie het toch niet in die stad aandurven. Waarschijnlijk kun je dan geen huismerk zoals bij een drogist krijgen (dus moet je wel voor Durex of een ander merk gaan), maar dan hoef je ze niet 'in person' te halen. Ook al is je ongemakkelijk voelen/schamen voor het kopen van condooms helemaal niet nodig. Puur zoiets waar je zelf heel erg mee bezig bent, maar niemand verder naar om kijkt. Dit weet je vast wel, maar ik zeg het maar opnieuw.
Tnxx voor de tip Daan ❤️

Reageer