Vraag

Condooms

  • 15 June 2018
  • 3 reacties
  • 446 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik sta op het punt seks te hebben hoe weet ik welke maat condooms ik moet hebben

3 reacties

Hoi!
Probeer de gewone naturelle van Durex met maat m. Let op dat er het CE logo opstaat, de datum nog goed is en led op of het verpakkinkje van de condoom nog heel is, dit doe je door er zacht in te knijpen en te kijken of er daarna nog lucht inzit
Ik heb er totaal geen verstand van maar wat ik zou doen is: condooms online bestellen en zorgen dat je ze ergens kan afhalen, bij postkantoor ofzo. Op die manier zien de mensen in de winkel niet wat je koopt en neemt je moeder je pakketje ook niet aan.

Voor de rest moet je natuurlijk zorgen dat de condooms CE keurmerk hebben. Ik zou zelf gwn voor regular condooms gaan maar dat moet je zelf weten.

Idk of je jongen of meisje bent maar als je n jongen bent zou ik er van tevoren een aan passen zodat je zeker weet dat hij niet te groot/klein is.

Succes
Hi 123anoniempje,

ga gwn bij de lidl ofzo een pakje condooms halen. Doe er een blikje fris en een zakje snoep bij als je het vervelend vindt om alleen condooms te kopen. Dan valt het niemand op. Het is gwn piep piep aan de kassa en klaar.

Als er iemand iets van zegt, dan zeg je gwn dat je verstandig bent en het veilig wilt doen of je zegt dat ze voor de condoomchallenge zijn. Das wel van een par jaar geleden, maar ok, je kunt dat nu nog steeds doen, toch?

Thuis zou ik, net zoals @REME4 zegt, gwn ff een paar van die condooms proberen.

Dan weet je hoe je ze uit moet pakken, om je stijve piemel moet doen en dan zou ik me gwn aftrekken als ik jou was.

Dan zie je ook hoe dat is als je sperma erin zit en hoe je dan die condoom het beste weer af kunt doen zonder dat je sperma overal terecht komt. Het is wel fijn als je sperma erin blijft zitten, want als het overal terecht komt heb je nog steeds kans dat als je dat bij een meisje doet, ze zwanger kan worden.

Tenslotte gwn een knoop in die condoom en dan kan die in de vuilnisbak. Je kunt die condoom ook eerst nog in een papiertje wikkelen ofzo dat ie niet gelijk opvalt als je moeder iets in de vuilnisbak gaat gooien.

Door te proberen weet je gelijk of de maat goed is.

Hoe lang is je piemel en hoeveel cm is de omtrek?

Groetjes,
M&M's

Reageer