Vraag

condoom kopen

  • 5 July 2022
  • 7 reacties
  • 437 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ik wil graag een condoom kopen bij de Kruidvat alleen ik heb niet echt veel geld is de condoom bij de Kruidvat de Kruidvat merk classic goed? Mij penis is 15 cm welke maat condoom heb ik dan nodig ? En welke condoom heb ik dan nodig van de Kruidvat merk?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

ja dit zijn prima condooms. Het gaat bij de verschillende maten condooms meestal om de omtrek van de penis. En de KruidvatĀ Classic is daarin precies het gemiddelde dus ik verwacht dat deze bij jou ook goed zal passen.

Ā 

je kunt eventueel je penis opmeten om helemaal zeker te zijn dat je de juiste maat hebt.

https://www.condoom-anoniem.nl/condooms-gebruiken/maten-condooms/

Reputatie 2
Badge +1

@johanneskĀ Oke top dankjewelĀ 

onnodige quotes verwijderd

Reputatie 2
Badge +2

yep zijn goede condooms bij een condoom gaat het dachting eerder om omtrek dan om lengte, maar je kan het altijd daar gewoon vragen.

Reputatie 2
Badge +1

Oke alleen ik durf het niet echt om te halenĀ 

onnodige quotes verwijderd

Reputatie 2
Badge +2

och het is helemaal niet raar hoor. En anders vraag je het aan je broer of een andere oudere vriend

Reputatie 5
Badge +3

gewoon halen als er weinig mensen in de winkel zijn, of van tevoren online bestellen en het pakketje afhalen in de winkel.

of je kunt ze online bestellen en thuis laten bezorgen of een postnl punt

Reputatie 2
Badge +1

gewoon halen als er weinig mensen in de winkel zijn, of van tevoren online bestellen en het pakketje afhalen in de winkel.

of je kunt ze online bestellen en thuis laten bezorgen of een postnl punt

Ik hem de condooms als gehaald

Reageer