Vraag

Condoom kopen

  • 21 October 2019
  • 8 reacties
  • 391 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag een condoom kopen, maar ik vind dat beschamend dus hoe doe ik dat?


8 reacties

Badge

Ik wil graag een condoom kopen, maar ik vind dat beschamend dus hoe doe ik dat?

via bol.com kan je anoniem kopen

Hoi

 

Zoals Yeahboii voorstelde, kan je online condooms kopen en laten leveren. Dat leveren kan eventueel aan een afhaalpunt, zodat je huisgenoten zich geen vragen zouden stellen bij een thuis geleverd pakketje.

 

Bij de apotheek of in een café staat weleens een automaat waar je condooms kan halen. Desnoods ga je daar in een hoodie heen wanneer het schemert. Je zou ook simpelweg de apotheek of supermarkt binnen kunnen lopen en daar condooms kopen, aangezien een apotheker of medewerker daar nauwelijks van opkijkt. Desnoods koop je er nog wat anders bij, zodat je niet enkel met condooms aan de kassa of zelfscan staat. 

 

Groetjes

Kenshin

Ik wil graag een condoom kopen, maar ik vind dat beschamend dus hoe doe ik dat?

hoi ik snap je probleem ik ben ook een jongen (ik koop nog niet condooms) maar ik ben iemand die gwn in mezelf yolo zegt en koop het boeit me niet wat andere mensen vinden van je wees gwn jezelf 

Reputatie 1
Badge +1

@Coolegast14

Hey jongen.. waarom zou je moeten schamen?

Condooms zijn gewone anticonceptie middelen net als de pil voor meisjes. Mijn zusje van 13 slikt de pil had ze gewoon gevraagd. Mij ouders zijn heel open en nudisten. (blootlopers) 

IK ben bijna 15 jaar en heb nu een vriendinnetje van 13 en half jaar. Ik heb Condooms gevraagd aan mijn pa. Kreeg ze gewoon. En die had  bij mij voorgedaan met zijn hand  hoe ik die om mijn stijve piemel juist  moet afrollen. Dus niet met een banaan 🍌of zo  maar the real thing. Ik schaam me er echt niet vóór gewoon kopen in de winkel of vragen

💪

 

Gewoon kopen want weet veel zijn van 😞 maar iedereen heeft ooit seks en anticonceptie hoort erbij ik ben 15 en heb een vriendin die zij ik zou graag willen je weet, ik zei pop heb geen condoom. Mijn liefje zei hier onder aan de straat is een apotheek ik dacht van oh vergeet het tot zij 😘 ik was van een doosje rubbertjes aub de apotheker zei dat is €10 meisje ik ben transseksueel maar nog je moet je niet schamen of de zelf kassa dan pak je een doosje scant die en betaald niemand die het zag want online wat verkopen ze want 1 van mijn tantes kocht ook online condooms die waren zo'n succes dat ik nu 3 nichten heb omdat deze zijn zo dun een beetje wrijving en pats ze schuren maar dun dus je voelt het niet en dan is het oh oh  

Zeg dat het een cadeautje is en als ze het willen inpakkem

Badge +1

Zeg dat het een cadeautje is en als ze het willen inpakkem

 

Lmao

Cadeautje 😂 niet om brutaal te zijn maar condooms als cadeau wie geeft nu zo iets 

Reageer