Vraag

clitoris verwijderen

  • 21 November 2020
  • 10 reacties
  • 1577 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Weet iemand hoe ik mijn clitoris kan weghalen?, mijn vader en moeder zijn moslim en ik ook. ik zou daarom mijn clitoris laten weghalen maar mijn ouders willen dar niet doen ondanks dat ze moslim zijn. ik heb wel is met een scheermeisje geprobeert maar dit deed heel erg pijn en het ging ook bloeden, kan ik gewoon naar de huisarts gaan en dit laten doen?? ik ben 17


10 reacties

Hallo annoniemmeisje2929 :)

Dat kun je niet doen in Nederland gezien dat strafbaar is voor de huisarts om te doen. 

-TheMightySlayer <3

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-


Waarom zou jij je laten verminken . Door je als meisjes een besnijdenis te ondergaan .  In bepaalde Afrikaanse culturen  gebeurd het nog las ik . Ik vind dat jij je ouders dankbaar zou mogen zijn dat je jou niet willen verminken .  Het is  vrouwe genitale verminking, gebruikt, omdat vrouwenbesnijdenis in alle westerse landen strafbaar is .

Reputatie 3
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ik zou het eigenlijk niet doen, ookal kan ik niet hierover meepraten. Want ik ben een jongen.

waarom zou je dat doen je kan er nog veel plezier aan beleven

Dit heeft niks te maken met moslim zijn! het is een traditie wat nog in sommige Afrikaanse landen gebeurt. Dit valt onder verminking. Doe dit niet. Waarom zou je dit willen? ...

Reputatie 6
Badge +7

Precies wat Girlxx09 zegt. Dit soort verminking heeft niets te maken met moslim zijn.  Zelfs jongens-besnijdenis staat niet eens in de koran, en meisjes-verminking al helemaal niet!  

Het is uiterst schadelijk, gevaarlijk (infecties!), en niet omkeerbaar.  Doe het niet en ga niet zelf zitten snijden!

 

Dit moet je echt niet doen dat is jezelf verminken. Ook is het strafbaar om dit in Nederland te laten doen.

En geloof me je clitoris wil je niet missen daar kun je nog veel leuke dingen mee doen!

Reputatie 2
Badge +3

Zoals alle anderen zeggen: Niet doen!

Je moet dit echt niet doen en gewoon laten zitten waar het zit.

Zie het als een vinger het is een deel van je lichaam wat je niet zomaar kan verwijderen

Het is verboden in Nederland en het bij jezelf doen is niet zo handig

Niet doen! Ik ben zelf moslim, maar vouwenbesnijdenis heeft niks te maken met de islam. Het staat niet in de koran en veel belangrijke Islamitische geestelijke leiders zijn er tegen. In Europa zijn sowieso bijna alle moslims ertegen. Ook kan je hele erge infecties krijgen als je het doet

Reageer