Vraag

chlamydia

  • 28 November 2019
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 16,

Ik heb een week voor dat ik een relatie kreeg met mijn vriendin onveilige seks gehad en nu begin ik klachten te krijgen zoals; rood uiteinde plasbuis en jeuk in mijn anus. Ik weet niet of dit een soa is of niet. Ik heb nog geen seksueel contact gehad met mijn vriendin en ben dit ook nog niet van plan. Wat moet ik nu? Ik ga me denk laten testen door een dokter. Als hier uitkomt dat ik een tot twee weken geen seksueel contact mag hebben met een pillencuur denk ik dat ik het niet ga vertellen. Want ik ben toch niet van plan seksueel contact te krijgen in die weken. Is dit een goed idee?


2 reacties

Hey @anonymous ,

Wat klote voor je dat dit je is overkomen..

Als ik met iemand een relatie begin, vraag ik me altijd dingen af. Ook op seksueel gebied.. De kans is groot dat zij dat bij jou ook gaat doen. Geloof me, meiden vinden het echt niet chill als je liegt tegen ze. Zeker niet als het een week voor de relatie is gebeurd. Verleden = verleden maar het is wel van belang  ( vind ik persoonlijk ). 

Als jij het wilt achterhouden voor haar moet je dat zeker doen, dat is je eigen keus je zal dat zelf ook het beste aanvoelen.  Ik zou het zelf gewoon niet doen, omdat het liegen blijft. En dat vind ik zelf persoonlijk echt niet leuk ookal is het het verleden. Hierbij is natuurlijk wel een soa in het spel, en dat maakt het verhaal nog ingewikkelder.  Toch zou ik dat ook willen weten..  Ook al is het zo erg, en dan is het inderdaad aan haar de keus wat ze ermee doet. Jij bent in iedergeval eerlijk geweest, en iedereen maakt fouten. Ook al zijn ze nog zo erg. 

Een tip voor de volgende keer.. Doe het altijd veilig, je bent nog jong … 

Ik hoop dat je hiermee wat kunt! 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets kwijt? Dan kan je me altijd terug feedbacken!

LIefss,, JustHelping. 

Het lijkt wel een beetje op chlamydia omdat jeuk in de anus er een symptoom van is maar het kan ook een zware ontsteking of infectie van de prostaat zijn omdat je prostaat zich aan de anus bevindt binnenin en bij een ontsteking of infectie zwelt het op wat dan gaat jeuken, vervolgens kan de urinewegen geïnfecteerd raken en een brandende irriterende gevoel van de eikel geven 

Reageer