Casual sex

• 3 januari 2017
  • 8 reacties
  • 376 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hai
Ik ben nog maagd, jammer want daar wil ik verandering in brengen
Een vriendin gaat het niet echt van komen, dus ik denk aan gwn een keertje casual sex en dan evt friends with benefits :)

Heeft iemand hier ervaring mee? hoe doe je dat? 😮
ik bedoel gewoon vragen of een meisje of ja haha

8 reacties

Hey, ik zou zelf gewoon wachten op een vriendin. Als ik seks heb wil ik het hebben met een persoon van wie ik echt hou. Maar als jij echt al ontmaagd wilt zijn (ik weet niet hoe oud je bent) zal ik niet weten hoe je iemand daarover moet vragen
Ik zit niet echt te wachten op een vriendin, meer op lust en genot 😛
Ik heb dit ook met een meid gedaan ge het gewoon hebben over seks met der en als de der op ingaat ga je gewoon met haar je vrienden groep af voor wie fackebel is en dan zeg je dat over haar en dan vraag je of zij dat ook vind over jou dan gewoon het doen als je elkaar fackebel vind dan vraag je waarom we het niet gewoon doen
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

wel heel goed idee ja hahah :)
Kan je eens iets meer vertellen over hoe dat gebeurt is toen?
Je kan beter wachten op een leuke vriendin daar word het moment 10 keer spannende van en leuker alleen sex is niet speciaal kan je je beter aftrekken het gevoel dat je het met je liefde doet dat is leuk en seksueel..
Mvg 17
Inderdaad een vriendin is beter en makkelijker
Casual sex is op onze leeftijd moeilijk te vinden
Wat ik zou proberen te doen
Ga haar een feest Waar veel mensen zijn en als je een dronken meid ziet dan ga je erop af
@angovis jaa dat van het feest is handig misschien
Heeft iemand misschien ervaring met sexdates via tinder?
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Sexdates zou ik niet vertrouwen
Komt te vaak te veel ellende van
(Maarr als je het wilt doen zou ik zeggen, succes op Tinder em hopelijk gebeurt er niks ergs)

Reageer