Vraag

Buttplug of dildo?


Badge

Ik ben een jongen 15 jaar.

 

Hi, ik ben van plan om een sextoy te gaan kopen alleen ik weet niet welke. Ik heb al een pocket pussy. Ik twijfel eigenlijk een beetje tussen een buttplug of een anale dildo. Maar ik weet niet welke ik moet kopen. Hebben jullie ervaring of tips?


12 reacties

Badge

@anoniem290  ik heb met allebij ervaring het is allebij gewelig maar met de 1 kan je meer dan de ander wil je graag helpen wat zou je er graag mee willen doen en hoe groot en alles?? Hoop op reactie terug 

 

Reputatie 5
Badge +3

ik heb zelf een dildo met zuignap en heb daar erg veel plezier mee, die zou je dan ook nog samen met je pocket pussy kunnen gebruiken. Een dildo kun je meer mee spelen dan met een buttplug

Badge

@anoniem290  ik heb met allebij ervaring het is allebij gewelig maar met de 1 kan je meer dan de ander wil je graag helpen wat zou je er graag mee willen doen en hoe groot en alles?? Hoop op reactie terug 

 

hi bedankt voor je reactie. 

hier antwoord op je vraag

wat zou je er graag mee willen doen? In m'n kont stoppen zodat ik harder klaarkom of klaarkomen met alleen anaal.

hoe groot en alles?? Hoe bedoel je dit precies?

Reputatie 5
Badge +3

ik ben zelf eerst begonnen met mijn vingers, dan kun je erachter komen of het echt lekker vind.

daarna ben ik voor een dildo gegaan omdat ik die makkelijker in en uit kan bewegen dan een buttplug.

en als het je lekker lijkt kun je ook nog kijken naar een anaal vibrator.

 

Ik denk dat de vraag hierboven bedoeld wordt hoe groot je wilt dat de dildo/buttplug/vibrator is.

Badge

Ik zou eerst een buttplug kopen want een dildo is veel groter
als je buttplug leuk vindt kan je een dildo proberen maar buttplug is veel meer beginner vriendelijk!

Badge

ik heb zelf een dildo met zuignap en heb daar erg veel plezier mee, die zou je dan ook nog samen met je pocket pussy kunnen gebruiken. Een dildo kun je meer mee spelen dan met een buttplug

Raad je dan echt aan om eentje met een zuignap te kopen of is dat niet perse nodig?

Badge

ik heb zelf een dildo met zuignap en heb daar erg veel plezier mee, die zou je dan ook nog samen met je pocket pussy kunnen gebruiken. Een dildo kun je meer mee spelen dan met een buttplug

Raad je dan echt aan om eentje met een zuignap te kopen of is dat niet perse nodig?

Zuignap is wel het handigst, je zou merken dat je het mist als je er eenzonder koopt

Reputatie 5
Badge +3

ja met een zuignap kun je hem op de grond of tegen een muur plakken en dan op en neer gaan, anders moet je hem de hele tijd vasthouden. Met zuignap kun je je handen gebruiken om jezelf af te trekken. Dus ik vind dat wel veel fijner.

 

en als je met een dildo begint, begin dan niet meteen met een groot formaat, ik heb er zelf eentje van 15cm ongeveer en ik ga binnenkort kijken naar een grotere, maar ik zou zeker niet te groot beginnen

Badge

Kom je er ook harder en lekkerder door klaar als je een dildo gebruikt?

Reputatie 4
Badge +2

Heyy heyy!

Dit is een beetje off topic, maar hoe zorg je ervoor dat je ouders/broers/zussen/familie er niet achter gekomen dat je het besteld/koopt? En verstop je het dan ofs?

Groetjess,

Reputatie 5
Badge +3

@anoniem290 ja ik kom er zeker harder door klaar, het voelt een stuk heftiger, en ik merk ook dat ik echt meer sperma uit spuit dan anders. Soms dan trek ik me lang genoeg af tot ik bijna klaarkom en dan laat ik mijn pik los en ga ik hard op de dildo op en neer zodat ik daardoor klaarkom zonder m'n handen te gebruiken.

 

@SeaTurtle ik heb het online besteld bol.com via cadeaubonnen zodat het niet op m'n rekening staat, en laten afleveren bij een ophaalpunt van PostNL. Ik bewaar m'n dildo en het flesje glijmiddel in de lege doos van mijn Xbox die ik op mijn kast heb liggen. Niemand kijkt daar ooit in dus daar ligt 'ie vrij veilig. En ik gebruik hem alleen als ik alleen thuis ben zodat ik er extra van kan genieten zonder bang te zijn betrapt te worden.

Ik heb zelf een buttplug en ben er heel blij mee. Die doe je gewoon in je kont voor het aftrekken. En dan voelt het echt veel lekkerder. Ik heb er een van 3cm diameter van het merk banoch (gekocht op bol.com). Deze heeft een anker vorm waardoor ie nooit naar binenn kan schieten. 

 

Hooo dat je hier iets aan hebt. Groetjessss.

Reageer