Buiten aftrekken

  • 8 June 2019
  • 9 reacties
  • 3568 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal, ik ben een jongen van 17. Altijd als ik buiten in de natuur loop heb ik zin of krijg ik het gevoel om mezelf af te trekken en als ik alleen ben doe ik dat dan ook. Waarom weet ik niet maar misschien voor de kik. Hebben anderen dit ook en waar doen jullie het allemaal?

9 reacties

Dat heb ik ook als ik in de natuur loop. Dan kom ik klaar en vind ik dat enorm zalig. Ik vind het ook niet erg als er iemand toevalig langsloop en het ziet.
waarschijnlijk is het een oer drang of zo iets
Ja precies, ik heb dat dus ook.


Er zijn vgm best veel mensen die dat doen zover ik weet.

Ben wel is naakt uit mijn huis gelopen en gewoon door mijn wijk gerend aftrekkend

 

Hallo 17 jarige jongen :)

Er zijn best veel mensen inderdaad die het fijn vinden om in de natuur te gaan aftrekken, ik heb 2 keer mijzelf afgetrokken in een bos.

-Dr8gon99

Dat doe ik ook en ik vind het HEERLIJK.

als ik een stukje ga wandelen en dan ineens denk ik: ik heb zin om even lekker er te trekken. Dan zoek ik een plekje en ga ik even lekker trekken .

 

En ik ga ook weleen naakt thuis wanneer er geen familie is 

 

( reacties samengevoegd ivm overzichtelijkheid )

Reputatie 3
Badge +1

oww lekker in heb bos aftrekken

Badge

Hey allemaal, ik ben een jongen van 17. Altijd als ik buiten in de natuur loop heb ik zin of krijg ik het gevoel om mezelf af te trekken en als ik alleen ben doe ik dat dan ook. Waarom weet ik niet maar misschien voor de kik. Hebben anderen dit ook en waar doen jullie het allemaal?

hey, ik heb dit ook. 1x toen ik nog iets jonger was (denk 12 ofzo) toen deed ik het midden in de woonwijk in de bosjes. gelukkig niet betrapt! ik wil het binnenkort weer doen maar dan in een bos ofzo. ik denk dat dat de beste plek is!

Reageer