broertje fapt in het openbaar?!

  • 15 March 2018
  • 11 reacties
  • 3907 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy,
ik heb een broertje en hij fapt letterlijk in het openbaar!
ik bedoel : op de bank als we met zn allen tv kijken, in de klas, onder de douche, op zn kamer, onder het eten
ik vind het heel erg smerig en bovendien is hij NOG MAAR 10!!!
ik walg echt van hem als hij dat doet of zegt dat hij seks wil met zijn zuurtjesverkering!
ik word er gek van!!! hij luistert niet naar mij en mn moeder doet er niks aan!
HELP!!! tips pleaseee
XXX vera magenta

11 reacties

oh en trouwens: hij roept ook steeds dat mijn moeder of ik hem moet pijpen en hij zit steeds aan mijn kont en borsten als hij de kans krijgt. dan word ik altijd heel boos en kan ik hem wel een klap verkopen!
dit is toch niet meer normaal voor zo'n klein jochie?????
Is er iemand anders die zou kunnen luisteren?
Sterk afwijkend gedrag trouwens.

Geweld is niet echt handig, maar als hij aan jou zit en hij luistert niet, dan zou een klap misschien kunnen werken.
Nee, dit is zeker niet normaal. Ik weet niet wat je precies onder fappen verstaat (ik hoop niet met ze lul er helemaal uit) maar ik zou er echt met iemand over praten
Nee, dit is zeker niet normaal. Ik weet niet wat je precies onder fappen verstaat (ik hoop niet met ze lul er helemaal uit) maar ik zou er echt met iemand over praten jawel dus... echt niet normaal
Is er iemand anders die zou kunnen luisteren?
Sterk afwijkend gedrag trouwens.

Geweld is niet echt handig, maar als hij aan jou zit en hij luistert niet, dan zou een klap misschien kunnen werken.

oke, dankje!
Reputatie 2
Badge +9
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit niet echt een geloofwaardige topic! Sorry als het wel zo is, maar fappen in de woonkamer, op school, onder het eten? Alsof je ouders het goed vinden?

En zit jij 24/7 bij je broertje dat je weet dat die in de klas, in de douche en op zijn kamer aftrekt?

Ik geloof het echt niet maar als het wel zo is kun je met je ouders praten wat die hiervan vinden.

Gr:Mr. S
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit niet echt een geloofwaardige topic! Sorry als het wel zo is, maar fappen in de woonkamer, op school, onder het eten? Alsof je ouders het goed vinden?

En zit jij 24/7 bij je broertje dat je weet dat die in de klas, in de douche en op zijn kamer aftrekt?

Ik geloof het echt niet maar als het wel zo is kun je met je ouders praten wat die hiervan vinden.


dit is zeker waar. ik zou nooit liegen op het forum. hoe ik dat weet? ik kom ook wel eens een handdoek brengen, een boek uit zn kast halen ofz. en dat van de klas weet ik omdat een vriendje van hem dat tegen me zei en we later een mail kregen van zijn meester erover. mijn moeder zegt dat het bij zijn ontwikkeling hoort en ik word er helemaal gek van dat niemand me gelooft of probeert er iets aan te doen. hij is ook helemaal geobsedeerd door seks. hij wil dat ik aan zn vriendinnetje vraag om seks te hebben (wat ik dus niet ga doen) en hij heef tmijn ex een berichtje gestuurd of hij alsjeblieft seks met mij wil hebben om mij zwanger te maken. ik vind dit absoluut niet normaal voor een jochie van tien en ik denk dat dit gedrag komt an mijn vader, waar ik geen contact meer mee heb, maar hij wel. help pls?

Gr:Mr. S
Badge

Wacht dat doe ik ook

Dit is alles behalve normaal

Badge

heyy,
ik heb een broertje en hij fapt letterlijk in het openbaar!
ik bedoel : op de bank als we met zn allen tv kijken, in de klas, onder de douche, op zn kamer, onder het eten
ik vind het heel erg smerig en bovendien is hij NOG MAAR 10!!!
ik walg echt van hem als hij dat doet of zegt dat hij seks wil met zijn zuurtjesverkering!
ik word er gek van!!! hij luistert niet naar mij en mn moeder doet er niks aan!
HELP!!! tips pleaseee
XXX vera magenta

Klap verkopen als ie aan je zit en met je ouders over hebben

Och nouja gwn beste trap geven

 

Reageer