Vraag

Broertje doet raar als ik douche

  • 22 February 2021
  • 10 reacties
  • 4360 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 48 reacties

Hee,

 

Ik ben Nah., en ik heb een broertje van 11 jaar, ben zelf 13.

Elke keer als ik wil gaan douchen of aan het douchen ben, komt hij de badkamer binnen en gaat ie dingen zoeken waarvan ik weet dat hij ze niet nodig heeft. Volgensmij doet hij het gewoon om naar mij te kunnen kijken. Hij vraagt soms zelfs of we samen kunnen douchen, “want we zijn familie dus dat maakt niet uit.”

Ikzelf vind dit altijd heel eng en ga zo staan dat hij niks van mij kan zien. Zo doet hij ook bij mijn zus als zij staat te douchen en dat vind ik heel eng, ook voor haar, maar haar lijkt het niet veel te schelen.

 

Nog wat achtergrondverhaal: ik heb hem op zijn 10e betrapt met een meisje uit zijn klas, ze zaten naakt naast elkaar.

 

Moet ik dit aan mijn ouders vertellen dat ik dit eng vind en liever niet heb? Ik wil gewoon de deur van de badkamer op slot doen, maar dat vinden mijn ouders niet goed omdat ik als ik dan val niet geholpen kan worden..

 

~Nah. <3


10 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Doe gewoon de deur op slot.

Je bent 13, je hebt geen toestemming nodig voor wat privacy.

Als je ouders er wat van zeggen, dan zeg jij: De deur mag weer open als mijn broertje niet meer elke keer zogenaamd toevallig de badkamer in moet als ik in mijn blootje sta.  Als jullie daar voor zorgen, zal ik de deur niet op slot doen.

Trouwens, ik ben al 13 jaar lang achter elkaar niet gevallen in de badkamer; ik denk dat het me wel lukt om dat vol te houden.

 

Dat, óf je krijst en gilt en slaat je broertje de badkamer uit.  En gooien met shampoo flessen. 
Zoveel kabaal en drama dat het gezin denkt “goh, de makkelijkste oplossing is toch om dat broertje met zijn zogenaamde smoesjes uit de badkamer te houden”.    Je moet dan zoveel drama maken dat de makkelijkste oplossing bij je broertje ligt. 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Goed idee, mijn ouders zullen het niet toelaten voor mij om de deur op slot te doen (zijn ze veel te bezorgd voor) maar ik ga het shampoo-flessen-gooien idee zeker proberen! Superbedankt!

Omg ik heb precies hetzelfde probleem, echt zo ongemakkelijk. Onze badkamer heeft raar genoeg geen slot echt zo irri.

Reputatie 6
Badge +7

Trouwens.

Je hebt dit geplaatst onder sexualiteit. Niet onder ‘lichaam en gezondheid’ en ook niet onder thuis en familie.
Dat geeft toch al aan dat je weet waarom je broertje dat doet, en dat is niet omdat hij elke keer nét toevallig iets zoekt.

Reputatie 3
Badge +1

Trouwens.

Je hebt dit geplaatst onder sexualiteit. Niet onder ‘lichaam en gezondheid’ en ook niet onder thuis en familie.
Dat geeft toch al aan dat je weet waarom je broertje dat doet, en dat is niet omdat hij elke keer nét toevallig iets zoekt.


Klopt inderdaad,

 

Ikzelf vind dit echt geen geen géén goed idee though, want ik haat hem, en hij gedraagt zich gewoon heel erg raar op een manier dat je weet wat hij wil. Ik hoop dat ie ermee gaat stoppen.

Voordat je grote plannen onderneemt zou ik eerst het gesprek aangaan met je broertje. Leg simpelweg duidelijk uit dat ie de badkamer niet in moet komen als jij daar bent.

mocht ie niet luisteren dan kan je via je ouders proberen, die snappen dat echt wel. Veel succes en hopelijk luistert je broertje!

-eenanoniemejongen1

Reputatie 1
Badge +1

Het is niet kut bedoelt, maar ik denk dat hij gewoon seks met jou en je zus wil, of hij is erg nieuwsgierig hoe een meisjes lichaam er uit ziet.

Reputatie 3
Badge +1

Voordat je grote plannen onderneemt zou ik eerst het gesprek aangaan met je broertje. Leg simpelweg duidelijk uit dat ie de badkamer niet in moet komen als jij daar bent.

mocht ie niet luisteren dan kan je via je ouders proberen, die snappen dat echt wel. Veel succes en hopelijk luistert je broertje!

-eenanoniemejongen1


Hee,

Kan idd ook! Wat fijn dat jullie allemaal zo meedenken, echt heel blij mee!!

 

Het is niet kut bedoelt, maar ik denk dat hij gewoon seks met jou en je zus wil, of hij is erg nieuwsgierig hoe een meisjes lichaam er uit ziet.


Hee,

Zeer waarschijnlijk, ja. Hij doet heel klef richting meisjes, ook uit zijn klas. Ik denk dat de eerste optie de gebeurde is.

 

Gewoon hopen dat t snel overgaat. Ik ben geen fan van incest… en ik heb geen zin in seks. Mijn zus ook niet. Hoop ik.

Reputatie 3
Badge +1

Heyy!

 

Ik heb het er net met mijn broertje over gehad. Hij geeft toe dat hij geil wordt als ik of mijn zus douchen en dan wil ie even binnenkomen om te kijken. En dat hij dan graag seks wou maar niet durfde.

 

Ik heb m even uitgelegd dat dit niet de bedoeling is, hij heeft beloofd ermee te stoppen.

 

Hierbij wil ik dit topic sluiten, echt superbedankt voor alle tips!

Verdere antwoorden op mijn vraag zijn niet meer nodig!

~Nah. <3333

Reputatie 2
Badge +3

Heyy!

 

Ik heb het er net met mijn broertje over gehad. Hij geeft toe dat hij geil wordt als ik of mijn zus douchen en dan wil ie even binnenkomen om te kijken. En dat hij dan graag seks wou maar niet durfde.

 

Ik heb m even uitgelegd dat dit niet de bedoeling is, hij heeft beloofd ermee te stoppen.

 

Hierbij wil ik dit topic sluiten, echt superbedankt voor alle tips!

Verdere antwoorden op mijn vraag zijn niet meer nodig!

~Nah. <3333

Wat fijn een happy end

Reageer