Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Broer van men vriendin

Tags:

Anneniem Auteur
Net nieuw
Reacties: 6

6 februari 2017, 19:26

Hey

Ik ben een meisje van 15 en heb een vriendin ik kom daar vaak maar haar broer zoent me als ik alleen ben met hem (komt vaak voor). Ik sliep een keer bij haar hij tilde me gewoon uit bed en wou me meenemen naar zijn kamer ik deed net of k sliep en k begon te mompelen en te bewegen zodat hij me terug zou leggen de volgende ochtend mijn vriendin zij dat hij trainen was dus ik ging mijn tanden poetsen staat hij onder de douche blijkbaar had hij extra de deur open gelaten ik zag hem in het begin niet even later zag ik hem aftrekken zegt hij kom is ik zo nee ik wou weg lopen doet hij de deur op slot drukte me naar de grond en stopte zijn lul in mijn mond hij zij als je me gaat pijpen val ik je niet meer lastig ik zei zo beloofd hij zei ja ik wou eiggenlijk niet hij zij anders word het een lange dag voor je en dan ben je nog niet van me af ik kon niet anders dan hem pijpen komt hij klaar..... hij had beloofd niks meer te doen maar hij zit nog steeds aan me en zoent me de heletijd ik sla hem echt vaak en zeg dat hij normaal moet gaan doen helppp wat moet ik doen....

X

Reacties (8)

• Anneniem Auteur
    Net nieuw

6 februari 2017, 19:29

Btw hij is 21
  • Thoughts
    Praat goed mee
    Reacties: 115

6 februari 2017, 19:31

Hey,

Misschien kan je niet meer naar je vriendin toegaan? Jullie kunnen bij jou thuis chillen, of in de stad ofz, eventueel alleen bij haar als je zeker weet dat haar broer niet thuis is.

Ik zou het wel bespreken met iemand, want dit is niet normaal, hij doet het tegen jouw wil.

Succes!

Thoughts
    You're loved. You're significant. You Matter!
  • Anneniem Auteur
    Net nieuw

6 februari 2017, 19:38

Ze wil nooit naar mijn huis ze vind het te ver alleen ze lokt het erg uit dat ik naar haar toe kom dan vraag ik ja wie is er allemaal thuis dan ja alleen mijn moeder zit hij daar en ik durf het eingelijk niet tegen iemand te vertellen want straks komt hij er achter en gaat het echt te ver hij heeft me ook gewoon een keer wakker gebeft echt gadverdamme
  • Thoughts
    Praat goed mee

6 februari 2017, 20:07

Oké, vreemd dat ze niet naar jou wilt komen.
    Hij hoeft er niet achter te komen!
    Ik zou het echt bespreken met iemand (leraar/je ouders/vriendin/...)
    Zij gaan echt je vriendins broer niet inlichten en ze kunnen je helpen een oplossing te zoeken .

Weet je vriendin dat haar broer deze dingen doet?
    Wat zou je ervan vinden om het tegen haar te zeggen?
  • Anneniem Auteur
    Net nieuw

6 februari 2017, 20:11

Ja misschien is het ook wel beter dat ik met men ouders ga praten dankjewel voor de tips
    En nee ze weet er niks van het is ook maar beter zo want anders veroorzaak ik daar weer een hele familie ruzie
  • Thoughts
    Praat goed mee

6 februari 2017, 20:26

Graag gedaan hoor!

Goed idee om met je ouders te praten!!
    Idd ik zou het ook niet tegen je vriendin zeggen
  • TeenPhantom
    Net nieuw
    Reacties: 4

6 februari 2017, 22:32

Eigenlijk is hij illegaal bezig en zou je hem kunnen aangeven voor pedofiele activiteiten. Ik begrijp zelf dat dat ook wel een beetje heftig is maar ik zou het in ieder geval aan je ouders vertellen en dan samen met hen je vriendin en haar ouders inlichten ofzoiets. In ieder geval niet voor jezelf houden zoiets anders stopt het echt nooit!
  • Anneniem Auteur
    Net nieuw

20 mei 2017, 00:13

ik denk dat ik gewoon minder close met haar moet zijn

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided