Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Borsten/Billen.

• 30 augustus 2015
  • 9 reacties
  • 703 Bekeken

Heey,
Ik had een vraagje.
Een vriendin van mij is de laatste tijd erg verdrietig, ze vindt namelijk dat haar borsten te klein zijn en dat ze een platte kont heeft.
Ze is erg dun van nature, haar moeder is namelijk ook erg dun en heeft ook geen gigantische rondingen. Alleen ben ik er achter gekomen dat sommige jongens uit haar ( ik zit niet bij haar in de klas) klas haar wel eens aanspreken.
'Wauw jij bent echt plat!'
'Waar zijn je tieten? Oh nee die heb je niet.'
'Je ass is flat.'
Ik zou het eerlijk gezegd vreselijk vinden als iemand dit tegen mij zou zeggen. 
Dit maakt haar vreselijk onzeker, ik zeg haar dat het er niet om draait. Ze heeft een supermooi gezicht en ze is vreselijk aardig. 
Maar ik ben de laatste tijd aan het denken geweest. Een vraagje aan de jongens/meiden:
Zijn borsten/billen een verplichting bij meisjes? Vindt je het ook oké als ze het niet echt heeft? Gaat het meer om persoonlijkheid of vindt je haar uiterlijk belangrijker?

Alvast bedankt c:.

9 reacties

Mij zou het niet zoveel uitmaken of ze grote of kleine borsten/billen heeft. Ik vind het belangrijker dat ze leuk en lief en aardig is 🙂
heiii

het maakt helemaal niet uit hoe een meisje eruit ziet! sommige zijn lang, sommige zijn dun. sommige zijn wat steviger, sommige wat dunner. sommige hebben rondingen, sommige wat minder.

het maakt helemaal niet uit hoe ze eruit ziet, want iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier!

degene die dat tegen haar zeggen zijn vast jaloers op dr.

xxx
Yo
Weetje, bij mij maakt het niet erg veel uit het is wel leuk als ze het hebben ????????
Maar bij mij gaat het erom hoe ze zelf is. Als ze heel erg lief is en grappig enz, dan boeit het mij niet veel en dan schaam ik me er ook niet voor.

Ik hoop dat je hier wat aan heb,
Laatz Bro
Heej.

Miss heb je mijn Topic gelezen, en anders vertel ik het nog meer een keer.

Ik ben van nature dun, alleen me borsten/billen zijn juist heel groot.
Ik loop ook al een tijdje met die probleem rond.

Je ziet de jongens kijken enzo..

Maarja,
Ik denk dat je borsten/billen vanzelf nog wel gaan komen hoor!

xxx
(Het gaat hier trouwens niet om mij hé, om een vriendin van mij ;p.)
Allemaal superbedankt voor jullie lieve berichtjes, ik ga het haar laten lezen c:.

Haar borsten/billen gaan waarschijnlijk niet meer komen, maar dat is ook gewoon oké. Ik wou gewoon weten wat jongens/meisjes er nou echt van vinden.
Heej.

Miss heb je mijn Topic gelezen, en anders vertel ik het nog meer een keer.

Ik ben van nature dun, alleen me borsten/billen zijn juist heel groot.
Ik loop ook al een tijdje met die probleem rond.

Je ziet de jongens kijken enzo..

Maarja,
Ik denk dat je borsten/billen vanzelf nog wel gaan komen hoor!

xxx

Ik zou er juist blij mee zijn! Wees niet onzeker joh, vroeg of laat krijgt iedereen ze.
Heyy,

Ik geef veel meer om  het innerlijk dan om het uiterlijk.
Als ik hier een punt op moet geven qua belang geef ik op uiterlijk een 4, en het innerlijk een 6.
Waarom een 4 voor het uiterlijk? Ik vind het dus niet zo belangrijk, maar er moet wel weer een aantrekkingskracht zijn anders wordt het ook niks.
De grote van borsten maakt me niet uit liever te klein dan te groot.
En de kont, dat interesserd me eigenlijk niet.

Belgian-Boy
Als ik een persoonlijke mening geef maakt t me niet uit. Ik vind t altijd het belangrijkst dat een persoon lief is een een geweldige persoonlijkheid heeft en qua uiterlijk vind ik de uitstraling van iemands gezicht heel erg belangrijk. Rondingen zijn altijd fijn en mooi maar t is niet nodig. En die jongens die zo lullig doen zijn gewoon dom. Jouw vriendin moet hen gewoon negeren. Dat is lastig maar als iemand echt van haar houd, houd diegene van haar met of zonder rondingen...

Ik hoop dat ze er snel bovenop komt.
XX Nina
Zelf kan ik me niet voorstellen wat er zo erg aan is.

Maar om een dikkere 'kont' te krijgen kan je ook oefeningen doen. squaten etc.

Reageer