Vraag

Borsten

  • 15 April 2018
  • 4 reacties
  • 1053 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds 2,5 maand een vriendje ( hij is 13 en ik ook ). We waren toen een keer alleen thuis en waren bij hem op zijn kamer, ( die vorige dag hadden we voor het eerst gezoend met tong ) en hij begon me te zoenen, ik vond het oké en hij zat ook aan me kont en borsten, maar als we nu afspreken met vrienden erbij zit hij soms ook aan me borsten en kont.
Wat vinden jullie hiervan?

4 reacties

als jij dat niet leuk vindt moet je dat tegen hem zeggen als hij het nog steeds doet nadat je het gezegt hebt zou ik het uitmaken ook al is dat heel moeilijk maar als hij iets doet wat jij niet wil is dat best erg want hij moet daar gewoon vanaf blijven
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het is een beetje ongepast om dat in het openbaar te doen waar andere mensen bij zijn. Echter is hij pas 13 jaar, dus hij beseft dit waarschijnlijk nog niet. Je kunt hem vertellen dat je het niet prettig vindt of gewoon dat het niet netjes is van hem. Op zich kan een hand af en toe op de billen leggen nog wel, maar hoe jij het beschrijft gaat wel wat verder.

Stel je eens voor dat je op een feest bent met een vriendin. Die vriendin heeft een vriendje en dat vriendje gaat soms opeens met haar borsten en kont aan de slag. Dat zou je toch ook wel apart vinden en misschien zelfs ongemakkelijk van worden. Maar als jij het volkomen normaal vindt, en je je er prettig bij voelt, moet je hem maar gewoon zijn gang laten gaan.
Ook al ben je met vrienden Gwn zeggen wat je zelf wilt, als je wilt dat hij niet aan je kont zit of aan je borsten (of allebei) dan zeg je dat of neem je even afstand. Je kan er ook over praten met je vriendje, miss heeft hij er dan wat meer respect voor
"Wat vinden jullie hiervan? "
Zolang jij het goed vindt doet onze mening er niet echt toe.

Reageer