Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Borsten

Ik heb een vraagje aan alle meiden en jongens hier ik ben best onzeker over me lichaam en had een vraagje ik ben een meisje van 13 en heb cup c75 en err word vaak gezegd dat ik nep tieten heb maar dat is niet zo en trouwens vinden jullie dit niet een beetje te klein voor mijn leeftijd xxxx onzekere meid

13 reacties

te klein? Lol. Eerder juist normaal/groter dan normaal.
En weetje, je moet het zo zien. Als mensen zeggen dat je nep borsten hebt. En je hebt dat niet. Zijn ze waarschijnlijk gewoon jaloers op hoe 'mooi/groot' jouw borsten zijn. Dus, zie het als een complimentje. Ook al bedoelen ze dat misschien niet zo.
OMG ik snap je helemaaal ik ben 14 maar heb wel het zelfde probleem... ik ben er niet onzeker over maar in mijn klas zijn alle ander meiden plat? Dus als er dan iets wordt gezegt over borsten ofz kijkt iedereen mij aan... echt super irritant en 2 vrienden van mij (jongens) die zijn niet helemaal goed bij hun hoofd en gaan dan in m'n kont en borsten knijpen... geloof me doet enorm veel pijn... maar ik denk dat jij je pas zorgen moet gaan maken als je helemaal bent uitgegroeid (kwa je borsten dan he?) het komt wel goed meid

Sterkte
-xxx
Niet te druk maken, ik ben 14,5 en heb E80. Constant word er over gepraat in mijn klas en zijn het 'wel hele grote tieten' en zou ik 'Er altijd mee te koop lopen' terwijl ik jet zelf heel vervelend vond , ik heb zelfs verhalen gehoord dat tijdens gym jongens er op heilen omdat jet 'schud' maar daar kan ik niks aan doen, draag de meest stevigste bh's die ik kan vinden, je moet je niet druk maken jou lichaam is wss perfect in verhouding met je cup en past gewooon bij je, het is een prima mooie cup. Gewoon blij mee zijn!
Hee! Leeftijdsgenoot!
Ik ben ook 13, maar had ik joun cup nou maar ik heb cup E/F 75. En dat is tock zo irritant, ik bang verschrikkelijk bang dat ze gaan hangen om mijn leeftijd. Joun cup vind ik persoonlijj heel perfect! Mijn cup lijkt wel leuk en aardig maar je houd er wel rugpijn aan over, en daar heb ik last van, maar maak je niet druk als jij het te klein vind kan ik je heus gerust stellen dat ze blijven groeien tot je 16e dan ben je volledig uitgegroeid als ik het goed heb. Kijk anders even naar je moeder of oma of vrouwlijke familie leden, hebben hun grotere borsten dan een Cup C? Dan is er miss bij jou ook kan?

Maar ik vind joun cup perfect ;)

Gr. Lisa, 13
Te klein zijn ze zeker niet! Toen ik 13 was, hadden alle meisjes in mijn klas cup A. Te groot zijn ze echter ook niet. 75C is een mooie maat!
Niets van aantrekken dat ze zeggen dat je nep tieten hebt, die zijn gewoon jaloers. Ze zijn ook echt niet te klein voor je leeftijd.
Kijk ik ben misschien wel een jongen maar volgensmij is het juist goed en trek je niks aan can hun
Ik weet niet of je dit leest ik heb namelijk geen idee hoe je iemand terug tagt dus erop kan reageren maar ik snap je wel mijn oma had cup g maar heeft ze laten verkleinen door de putten die ze had in der schouders me moeder heeft d-e en me zus e-f dus denk dat ik nog verder groei ik heb t wel met je te doen jongens zullen vast denken wat een lekker wijf is dat haha maar je cup is gwn super mooi en je moet er trots op zijn en ik kan je verzekeren het spijt me alvast dat ze op een jonge leeftijd al hangen dat komt omdat ze zo zwaar zijn
Xx fabienne
Badge +3
Ik heb een vraagje aan alle meiden en jongens hier ik ben best onzeker over me lichaam en had een vraagje ik ben een meisje van 13 en heb cup c75 en err word vaak gezegd dat ik nep tieten heb maar dat is niet zo en trouwens vinden jullie dit niet een beetje te klein voor mijn leeftijd xxxx onzekere meid

Niks om je druk over te maken, van een jongen 🙂 Cup C is prima voor je leeftijd.
Trek je vooral niks aan van wat mensen over je zeggen, die zijn vaak jaloers.
Wees blij met jezelf, je bent perfect zoals je bent 🙂
de grote van je borsten licht aan hoe groot die van je familie is.
ik ben zelf ook 13 en heb 70D
Ik ben ook 13 en heb Cup C/D niks om druk over te maken mensen denken dat ik mijn bhs vul omdat iedereen in mn klas A of AA heeft maar dat Is niet zo gewoon trots zijn op jezelf en boven die mensen staan ?
Cupmaat C+ is helemaal niet klein! Ik heb echt hele kleine, want ik zit net in de puberteit. Volgens mij heb ik minder dan Cup A (of ik weet er niks van)

Reageer