Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Borsten

• 26 februari 2017
  • 14 reacties
  • 731 Bekeken

Hey, ik ben een meisje en word bijna 16. Ik heb een A-cup (voor de niet super experienced borsten mensen qua maten, vergelijk het met 2 halve appels haha) en sinds ik een jongen leuk vind begin ik hier een beetje onzeker over te worden. (Aangezien zijn ex ook redelijk grote borsten had voor haar leeftijd)
Hij zegt zelf ook dat hij echt naar persoonlijkheid kijkt bij meisjes maar het zit me nog steeds dwars.
ik weet niet of iemand hetzelfde heeft maar let me know als het wel zo is, of als je advies ofzo hebt is het ook altijd welkom : )

14 reacties

Er zijn meiden die op hun 17de pas iets krijgen en de ander heeft al op zn 14e veel. is Bijna ierdereen verschillend ?
Thanks voor je berichtje : )
Je hoeft niet onzeker te zijn , niemand is perfect!
Je hoeft niet onzeker te zijn , niemand is perfect!
Bedankt 🙂
Reputatie 2
Sommige jongens houden van grote borsten anderen houden juist van kleine
Maar......
Op het gebied van liefde en relaties maakt het allemaal niets uit
Want het gaat echt waar OM DE PERSOON VAN BINNEN
En niet van buiten
Wees jezelf en wees trots op jezelf en je eigen lichaam en het komt HeLeMaal goed
Sommige jongens houden van grote borsten anderen houden juist van kleine
Maar......
Op het gebied van liefde en relaties maakt het allemaal niets uit
Want het gaat echt waar OM DE PERSOON VAN BINNEN
En niet van buiten
Wees jezelf en wees trots op jezelf en je eigen lichaam en het komt HeLeMaal goed

Dat is superfijn om te horen heel erg bedankt 🙂
Het maakt echt heel weinig uit, maak je geen zorgen
Ik snap je gevoel erover. Ik maakte mezelf al druk toen ik in de derde klas zat, toen ik net een bh ging dragen. Ik weet nu ook gewoon dat dat nergens voor nodig was geweest. Je vriend hoort je te accepteren zoals je bent. En zoals ik het lees, doet hij dat ook.
Maak je niet druk meis!
X
Het maakt echt heel weinig uit, maak je geen zorgen
Dankje 🙂
Ik snap je gevoel erover. Ik maakte mezelf al druk toen ik in de derde klas zat, toen ik net een bh ging dragen. Ik weet nu ook gewoon dat dat nergens voor nodig was geweest. Je vriend hoort je te accepteren zoals je bent. En zoals ik het lees, doet hij dat ook.
Maak je niet druk meis!
X

Thanks! 🙂
Hoi!

Je hoeft je echt geen zorgen te maken! Ten eerste omdat je mooi bent zoals je bent! En omdat meningen verschillen kan je nooit iedereen tevreden stellen, er is altijd wel iemand die dat gene mooi vindt wat jij minder mooi vindt. (Daar blijf ik me soms ook nog over verbazen.) Daarnaast groei je nog en worden je borsten misschien nog groter! En kleine borsten zijn ook niet erg, zelf ben ik er erg blij mee 😛 Je hebt er nooit last van en het scheelt gedoe. En als deze jongen op je uiterlijk baseert dat hij je niet leuk vind dan is hij jou niet waard, daar sta jij boven! Maar ik denk dat hij jou wel leuk vind en wellicht vond hij die grote borsten van zijn ex niet eens mooi. Ik wens jullie veel succes en plezier samen! Don't worry ;)

Liefs Olifantje
Hee

Je hoeft idd geen zorgen te maken

Ik had het eerst ook iedereen uit mijn klas had al een bh en grote *******

Alleen ik niet dacht ik...

Nu is het al een heel poosje aant groeien en blijkt dat er nog wel vijf in mijn klas zitten die duidelijk kleinere b*****n hebbem

Reageer