Vraag

Bloot meisje mocht ik ontmaagden van moeder

  • 8 August 2020
  • 10 reacties
  • 5860 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, 

Ik heb vakantie zit normaal in een jongen internaat Belgie. Twee weken ben ik bij mijn vader. Er was een barbecue vrijdag  in ons  tuin. Het zwembadje was lekker warm een hete zomer letterlijk. Mijn pa, zijn beste vriend Jannes en een van zijn  vriendinnen. Die had haar dochter Senna 13 jaar meegenomen.

Het hele  weekend blijven ze slapen. 

Dresscode BLOOT. 😋

(onnodige details verwijderd door de Kindertelefoon)

Dit was zo gaaf en ik hoop op nog een paar keer neuken met Senna🍌💪En kan ik de jongens op het internaat jaloers gaan maken.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


10 reacties

Daar ben je weer…

Leuk dat je een hobby hebt gevonden; seksverhalen schrijven. Ik vindt dit alleen niet de juiste plek om deze te publiceren. Er zijn speciale seksverhalen sites waar je zulke verhaaltjes kunt uploaden. Dat is veel geschikter dan dit forum.

 

Mocht dit nou echt zijn; Je hebt tegen de haar zin in seks met haar gehad (verkrachting). Haar ouders hebben niks over haar lichaam te zeggen. Zij kunnen niet voor haar bepalen of/wanneer/door wie ze ontmaagd wordt.

Echt extreem geloofwaardig Enzo. 

Ouders van een 13jarige meid die haar aanmoedigen om seks te hebben met een random persoon? Niet juist. 

Jouw vader die toestaat dat je zomaar seks hebt met een meid de het zelf niet 100% wil. Niet juist.

Jij die doorgaat met haar te neuken terwijl ze huilt. Niet juist. 

Als dit waar is, zoek een andere hobby dan seks hebben. Wat voor vriend is die Jannes ook? Die man doet niks anders met je dan dingen die temaken hebben met seks.

Reputatie 1
Badge +2

Dit verhaal kan niet echt zijn . 

Moeders willen niet dat hun dochters worden ontmaagd als zei dat willen . 

Dat meisje bepaalt dat sws zelf en zeker rond deze leeftijden . 

Het is pure verkrachting dan .

Het verhaald klinkt te mooi en het moet verzonnen zijn echt triest .

Raar dit sorry

Reputatie 7
Badge +5

Tuuuuuuuuuurlijk

Badge

Hey @Boynaakt14

 

Jammer dat wat je schreef zo eerlijk en puur gewist is. Preutse moderatoren??🤔 Dit forum is tot 18 jaar en dus mag je zeker wel in details omschrijven wat er gebeurt is. Anders splits het 12-15 jaar en 15+ -jaar.

IK geloof je wel hoor denk dat anderen dus jaloers op je zijn. Dan gaan klagen of beschuldigen dat het niet waar is. 😐

Wat veel jongeren niet begrijpen is dat naturisten en nudisten heel vrij leven en bloot . Ook de seksuele opvoeding en sex in huis. Masturberen of ochtenderecties is bij ons niet zo privé of geheimzinnig gedoe. 

(onnodige details verwijderd door Kindertelefoon)

 

 

 

 

Stop

met

fantaseren 

over 

VERKRACHTING

@Adam16bloot jaa ik ben heel jaloers... zou dit zelf zo graag willen…

Als dit al echt is, dan zou ik het alsnog de meest vervelende situatie vinden die er is. Daarnaast als je ziet hoe hij dit topic schrijft, dan wilt hij zelf graag even de aandacht en laten zien hoe o zo goed hij is

Reputatie 2
Badge +1

Dit is zo fc wierd

Badge +1

Dit is niet oke

Gast

He boynaakt14.

Dit is wel weer een bijzonder verhaal van je. Is het waar of niet?  Het helpt dan niet dat we de eerste versie hier niet  meer helemaal kunnen lezen. Is het ergens  anders nog wel te vinden? in ieder geval als dit echt tegen iemands zin is gebeurd dan is dat niet ok. Al helemaal niet als je ouders daar mee te maken hebben. 
 

heb je die Senna daarna nog wel gezien, hoe gaat t met haar? En die Jannes zou ik echt helemaal vermijden. Enge gast wat ik over m lees in je andere posts.

Reageer