Vraag

Bloedverlies tijdens seks

• 29 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 543 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een probleem. Als ik seks heb met mijn vriend bloed ik. Ik ben 4 maanden geleden ontmaagd door hem en bij de eerste keer kun je bloeden dat wist ik maar nu bloed ik elke keer. Ik ga naar de huisarts maar durf niet zo goed. Ten eerste het is een mannelijke dokter.. En ten tweede ik ben 16 jaar

7 reacties

Hee Charlotte,

De eerste keer seks kan natuurlijk dus gepaard gaan met een vaginale bloeding. Dit komt regelmatig voor en is normaal. Het kan komen doordat de geslachtsgemeenschap stroef verliep waardoor de vagina nog te droog was. Mijn tip is om lekker veel glijmiddel te gebruiken. Ook kan het zijn dat er een stukje van het maagdenvlies is gaan bloeden. Maar heb je regelmatig last van bloedverlies bij seks dan zou ik ook al is het een mannelijke dokter, naar de huisarts gaan. Daar is niks geks aan.

Vaginale bloedingen na seks kunnen diverse oorzaken hebben waaronder het gebruik van hormonale anticonceptie of ruwe geslachtsgemeenschap waarbij de vagina niet vochtig en ontspannen genoeg was.

Ik hoop dat ik je een beetje geïnformeerd heb, succes!
Hee Charlotte,

De eerste keer seks kan natuurlijk dus gepaard gaan met een vaginale bloeding. Dit komt regelmatig voor en is normaal. Het kan komen doordat de geslachtsgemeenschap stroef verliep waardoor de vagina nog te droog was. Mijn tip is om lekker veel glijmiddel te gebruiken. Ook kan het zijn dat er een stukje van het maagdenvlies is gaan bloeden. Maar heb je regelmatig last van bloedverlies bij seks dan zou ik ook al is het een mannelijke dokter, naar de huisarts gaan. Daar is niks geks aan.

Vaginale bloedingen na seks kunnen diverse oorzaken hebben waaronder het gebruik van hormonale anticonceptie of ruwe geslachtsgemeenschap waarbij de vagina niet vochtig en ontspannen genoeg was.

Ik hoop dat ik je een beetje geïnformeerd heb, succes!

Dat dus
+ Je kan ook gwn speciaal vragen naar een vrouwelijke dokter
Hai @elleonora en @angovis dankje wel voor jullie reactie! Ik ga donderdag naat de huisars! Ik ben heel zenuwachtig en schaam me kapot.. Maar wil hier ook niet meer rond lopen!

Groetjes Charlotte
hey Charlotte, er kan hier iets mis zijn oké dus mijn raad is, probeer het ff niet te doen, een maand ofzo, probeer het daarna weer, als het nu nog niet goed gaat kan je naar de dokter gaan, het kan dan een man zijn en jij 16 maar stiekem heeft praktisch gezien iedere man wel seks gehad met iemand die jou leeftijd was en hij heeft er verstand van dus relax en als je het ff niet weet denk maar aan een blond jongetje met krullen en grijze ogen dat altijd meer fcktup zal zijn dan jij.

relax en blijf gezond en leuk
grtjs het orakel
@charlotte
Ik ben naar de dokter gegaan en gelukkig was er niks:)! De dokter vond het alleen wel apart dat ik niks voel als ik seks heb met mijn vriend.
Nja ik voel wel iets maar geen fijn gevoel en in het begin een beetje pijn

Reageer