Beantwoord

Bloed na vingeren met pen


Badge

Hoi iedereen, oké het klinkt miss gek maar ik heb me laat gevingerd alleen zelf vind ik dat niet lekker dus deed het met een achter kant van een ronde pen. Ik merkte later dat er bloed aan zat en ben erg bang dat ik naar de dokter moet. En schaam me maar ik weet wel dat ik binnenkort ongesteld moet worden. Kan iemand mij vertellen wat het is 🥺😩

icon

Beste antwoord door Anonymous 6 April 2020, 23:32

Bekijk origineel

18 reacties

Hallo!

Ik snap dat je hierdoor erg geschrokken bent.

Daarnaast is een pen niet de beste keuzen om jezelf mee te bevredigen. Hier heb je speciale en veilige materialen!

Ik heb begrepen dat je ongesteld zou moeten worden. Het bloed kan een teken zijn dat je vroeger ongesteld bent geworden dan verwacht!

Ik zal het even in de gaten houden. Als het blijft bloeden na een dag is het waarschijnlijk je vervroegde periode :D

Zo niet? Meld dit dan even bij je ouders als je het durft of zoek informatie op het internet.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

 

Groetjes Ciroceca

 

Badge

Thxx ik heb hier erg veel aan ik bloed niet echt ik zag alleen bloed op de pen ik zal keuken voor wat beters bedankt 😉

Badge

Niet erg veel bedoel ik

Ik raad je dus af om zomaar huishoudelijke voorwerpen daarvoor te gebruiken.

Die zijn daar niet voor gemaakt en kunnen iets beschadigen of een hygiënisch probleem veroorzaken.

Gebruik dus niet iets dat daar niet bedoeld voor is. Houd het nu even bij je vingers of bestel een sexspeeltje, maar ga niet je keuken afstruinen om iets te zoeken.

@MensPersoon ik denk dat ze kijken bedoelde.

En kan het misschien niet dat maagdenvlies zijn? Idk ben zelf een jongen

Badge

ik had dat zelf ook een x, ik denk dat t mn maagdenvlies was, want ik ging iets dieper dan normaal, en bij mij had het niets met mn ongesteldheid te maken, want k werd pas een paar maanden daarna voor t eerst ongesteld

Badge

Ik zou het masturberen voortaan niet meer met je pen doen. Daarvan kan je namelijk infecties krijgen en dat is niet fijn. Je kan bijvoorbeeld en ijsklontje in je kut stoppen ( hij moet wel een beetje warm zijn en de scherpe randjes moet eraf) want dat is lekker verkoelend en daarmee loop je geen infecties op. Je moet er wel voor zorgen dat je ijsklontje niet eerst in bijvoorbeeld ranja frisdrank of dat soort dingen hebt gedaan want daar zit nogal wat suiker in en daarvan kan je schimmelinfecties krijgen. En dat is niet fijn

Badge

@MensPersoon ik denk dat ze kijken bedoelde.

En kan het misschien niet dat maagdenvlies zijn? Idk ben zelf een jongen

Eigenlijk zit er altijd al een gat in je maagdenvlies. Het is een verzonnen fabeltje dat ze tijdens de eerste keer dat maagdenvlies doorgebroken of geprikt moet worden. Anders zou tijdens het vingeren of dat soort dingen het ook al lang kapot zijn

Reputatie 2
Badge

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

hoihoi,

Ja, dat klopt inderdaad. Maar er zit wel aan het begin van de maarmoederhals een soort van strak cirkeltje van huid, met een klein gaatje er in. Dit is het maagdenvlies. Als je seks hebt kan dit dus scheuren maar niet doorboort worden.

Ik zie hier wat erg interesssante beschrijvingen voorbijkomen over dingen zoals het maagdenvlies.
Als je op de site van Sense.info het volgende artikel bekijkt, dan zie je dat de naam niet echt klopt.
Het is dus niet een of ander vlies met een “klein gaatje” er in.
Het is slechts een randje weefsel, maar je kunt er dus meer op de website over lezen.

 

Badge

hiiii

het kan zijn dat je perongeluk tegen de gevoelige huid van je vagina bent gekomen en dus iets is open gegaan. Het kan ook ongesteldheidsbloed zijn maar eerlijk gezegd denk ik dat niet

hopelijk heeft dit geholpen!!!

XXX

Badge

Hoi iedereen, oké het klinkt miss gek maar ik heb me laat gevingerd alleen zelf vind ik dat niet lekker dus deed het met een achter kant van een ronde pen. Ik merkte later dat er bloed aan zat en ben erg bang dat ik naar de dokter moet. En schaam me maar ik weet wel dat ik binnenkort ongesteld moet worden. Kan iemand mij vertellen wat het is 🥺😩

Was het niet toevallig een rode pen?

Reputatie 1
Badge

Bahahaha awhh niet doen ik denk dat ze echt is geschrokken maar je moet ook niet met een pen gaan vingeren dat is onhygiënisch en het kan scherp zijn je kan beter een vibrator of een elektrische tandenborstel gebruiken en als je hier nog niet helemaal klaar voor bent dan denk ik dat je nog even moet wachten want  als je er niet helemaal klaar voor bent dan denk ik dat het ook niet gaat lukken en als je vinger er niet goed in glijd koop dan glij middel of speeksel het klink raar maar dat gebruikte ik ook vroeger

Reputatie 7

jongens het maagdenvlies bestaat helemaal niet! dus maak je daar maar geen zorgen over.

Reputatie 1
Badge +1

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar https://sense.info/nl/je-lichaam/meisjeslichaam/maagdenvlies

Je kan volgende keer beter de achterkant van een tandenborstel gebruiken

Badge

Of met de achterkant van de haar borstel want dat doe ik ook 

Reputatie 1
Badge

heeyy, ik heb dit ook welles gehad dit gebeurd als er kleine wondjes in je vagina zitten in dit geval door de pen en dan komt er at bloed dus je hoeft echt niet bang te zijn

Reageer