Vraag

bisexueel, ouders voelen raar

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Badge
hey iedereen,

ik ben een meisje en ik ben bisexueel. Mijn ouders weten dat omdat mijn school me dwong het te vertellen. Sinds doen voel ik me heel raar bij mijn ouders. Weten jullie waardoor dit kan komen?

3 reacties

Hey,

Je vertelt dat het een beetje awkward is bij jou thuis, omdat je biseksueel bent. Je ouders zijn niet boos op je en accepteren je gewoon zoals je bent, toch? Dan vinden je ouders het niet erg, ze hadden het misschien niet van je verwacht. Ik zou gewoon tegen je ouders zeggen dat je er ook niks aan kan doen en dat je het moeilijk vindt. Ik hoop dat ze je dan begrijpen.

Groetjes,
Geen_Naam
Badge
@tmr.j bedabkt voor het advies!!!
Badge
Hee hee ,
wauw op wat voor school zit jij. Het moet jou momentje zijn , jij moet er klaar voor zijn. Voor dat je het hooge woord er uit wil gooien wil je alles voor je zelf duidelijk hebben. Alles uitgesloten hebben. Ik vroeg me jaren af is het een fase en begon te experimenteren. Tot dat school mij ook bijna dwong het thuis te zeggen.

Ouders zijn van de oude stempel, het is of dit of dat in hun ogen ( bij mij in iedergeval)
en ouders kunnen vanaf nu niet meer in schatten of jij later huisje boompje beestje krijgt. En wie gewoon een vriend vriendin is en wat meer is.

Dit is wat mijn ouders moeilijk vonden. Wij draaiden er ook een poos om heen. Maar ik heb alles op papier gezet wat ik dacht. Hoe ik me voelde over het bi zijn . Hoe het thuis voelde. En vragen aan mijn ouders, of ze het erg vonden en of ik moet melden of ik een jongen of meisje mee neem. Als je moeilijk praat schrijf het op en geef ze de brief.

Comming out is al een heel ding maar stap er goed uit en niet half er in blijven staan ☺️

Xx
tmr-j

Reageer