Beantwoord

Bisexueel

  • 2 December 2018
  • 4 reacties
  • 485 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Hey ik denk dat ik bisexueel ben maar ik ben er nog niet zo zeker van. Hebben jullie tips hoe ik er achter kan komen en n hoe ik het aan mijn ouders kan vertellen
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 December 2018, 22:09

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi!

Hier een linkje naar een topic van enkele dagen geleden met dezelfde vraag als jou.
Om het aan je ouders te vertellen heb je verschillende opties, het hangt er een beetje van af hoe jij en je ouders zijn.
Je kan het hen gewoon zomaar vertellen, maar dat lijkt me niet zo simpel. Je kan het ook creatiever aanpakken, met bv. een brief, een liedje,.. of iets anders waarin je dit kenbaar maakt.
Wat inspiratie kan je krijgen in dit filmpje.
Je kan ook wachten tot wanneer je echt verliefd bent op iemand en het naar aanleiding daarvan vertellen ana je ouders.

Groetjes
Lot
Als je het zelf niet zeker weet, waarom zou je het dan al aan je ouders vertellen ? Bedenk ook dat veel jongeren weleens experimenteren met hetzelfde geslacht, maar dat dat nog niet automatisch betekent dat je homo bent. Als je schappelijke ouders hebt , en je kunt openlijk praten over dit soort dingen praten kun je een balletje opgooien bij je ouders, maar anders zou ik het nog even voor me houden.
Reputatie 2
Badge +3
ik heb het onder tusen al aan mijn ouders verteld en het is een opluchting want zoon gehijm is nie niks en het is zo zwaar als lood
❤️
Reputatie 2
Badge +2

Heyy tip ik wist dat ik bi was toen ik een meisje zoende so

Reageer