Vraag

Biseksueel/hetero

  • 14 January 2018
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi!
Ik ben een meisje 16 jaar en heb al een paar jaar een vriend. Ik ben hartstikke gelukkig met hem. Maar soms twijfel ik of ik misschien bi ben.
Als ik meisjes zie lopen dan kijk ik altijd even naar hun lichaam/figuur. Maar dat doe ik automatisch.
Ik ben nooit verliefd geweest op een meisje.
Ik ben seks met mijn vriend alleen de afgelopen 5 maanden hebben wij het nauwelijks gehad omdat ik geen zin er in had. Hierdoor ben ik echt gaan twijfelen over op welk geslacht ik val.
Ik let dus best wel op het figuur van meisjes. Maar zover ik weet heb ik mij nooit naat meisjes aangetrokken gevoeld.
Ik weet niet zo goed wat ik hier eigenlijk mee wil nu ik dit hierop zet, maar ik hoop op iets van tips of uitleg.
Alvast bedankt!!

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Dat is altijd de vraag in de puberteit. Waarvan je nou op? De een het zeker en de ander is er onzeker voor. Ik heb precies hetzelfde (als jongen). Ik heb veel opgezocht want ik ben er erg onzeker over. Wat het eigenlijk is: je moet genieten van wat je leuk vind. Wij als mensen plaatsen elkaar snel in hokjes: hij is homo, zij is bi, hij is zwart etc etc etc.het boeit niet wat je bent. Het boeit niet waar jij naar kijkt. Als tiener ben je erg benieuwd hoe het is met hetzelfde geslacht seks of een relatie.

Geniet gewoon van waar je naar kijkt, wat je leuk vind...
Hoop dat je het snapt 🙂
Reputatie 3
Badge +4
Nee. Misschien kan je het beter met iemand anders doen dan je neef. Maar zo raar is het niet.
Ik heb ook een soort gelijk probleem alleen heb ik al ervaring met allebei de geslachten
Ik heb een vriendin daar heb ik seks mee maar ik heb stiekem ook iets met mijn neef niet iets maar we trekken, pijpen en kont vingeren elkaar is dit raar ?

Reageer