billen slaan

  • 25 September 2022
  • 17 reacties
  • 1343 Bekeken

Badge +1

Yo jongen hebben jullie ook wel eens dat je zo’n mooie meisje ziet lopen en dat je dacht daar wil ik wel eens een tik op de billen geven 


17 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Dat is normaal, denk dat elke jongen dat weleens heeft.

Badge +1

Heb jij het wel een gedaan 

Reputatie 4
Badge +3

Heb jij het wel een gedaan 

Nee, en dat moet jij ook niet doen!
 

Reputatie 3
Badge +3

@Kamer2021 

 

je kan het wel doen kamer2021 maar ik denk dat jij dan ook een tik krijgt, op je hoofd zeg maar

groeten thomas

 

-onnodige quote verwijderd KT-

Badge +1

Ja ik weet het 

Reputatie 7
Badge +17

Hi nee heb ik nooit. Lijkt me ook geen goed idee en is strafbaar en niet respectvol. Houd het bij kijken en wees liever aardig :)

Grtz Julian 

Badge +1

Ja ik ga het ook niet zomaar doen maar het is wel lekker snappen jullie 

Reputatie 3
Badge +3

nou iemand op ze kont slaan lijkt me niet echt heel geil vergleken met andere dingen maar ik kan zien waar je vandaan komt

Badge +1

Oké Thomas hoe bedoel dat je me kan zien waar ik vandaan kom

Reputatie 4
Badge +1

Hij snapt waar die gedachte vandaan komt zeg maar. Dus dat hij snapt waarom.

Badge +1

Thx 

Badge

Hi, ik ben een meisje en misschien is op de billen spanken tijdens seks wat aantrekkelijker dan als je een meisje ziet met mooie billen in het openbaar.

Althans, ik zou het leuk vinden als m’n crush en ik het doen en hij me billen slaat 😍

Mvg: ILoveCatsss

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Badge +1

Ja lastig hoor maar gewoon voor je zelf houden 

Badge

ik heb ooit mijn leraar op der kont gepetst

Badge

ik heb ooit mijn leraar op der kont gepetst

Dat doe je toch niet?! Ik hoop voor je dat je leraar niet merkte dat jij het was, anders zul je later nog wel eens grote problemen kunnen krijgen.

Badge

Hi, ik ben een meisje en misschien is op de billen spanken tijdens seks wat aantrekkelijker dan als je een meisje ziet met mooie billen in het openbaar.

Althans, ik zou het leuk vinden als m’n crush en ik het doen en hij me billen slaat 😍

Mvg: ILoveCatsss

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Leuke naam! :)

Ik heb het niet echt bij de kong maar wel ergens anders alleen dat ga ik nooit doen behalve als het mag natuurlijk

Reageer