Billen of Borsten? Vraag aan jongens!

  • 8 December 2013
  • 43 reacties
  • 6123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vraag me iets af,
Heb vaak gehoord dat er jongens zijn die billen boven borsten kiezen en andersom (borsten- of billenman)
Maar wat vinden jongens (jullie) nou eigenlijk het mooist?
Heb ook een keer gelezen dat hoogopgeleide mannen billen mooier vinden, maar ik denk dat er niet mee te maken heeft...

Zou graag een antwoord willen op deze vraag!

43 reacties

Strak kontje en volle borsten
Badge +1
Ik persoonlijk vind het leukste een niet te grote meid met b of c cup en mooie stevige volle borsten. Een schattig lief appelvormig kontje maar geenwasmand van een reet dat vind ik een afknapper
Reputatie 4
Badge +5
Ik hou van allebei, maar toch vind ik borsten iets opwindender dan billen. Van borsten raak ik eerder opgewonden dan van billen, ook van billen word ik opgewonden!
Badge
borsten
Beide natuurlijk, maar als ik echt moet kiezen zou ik voor billen gaan.
het gezicht C:
leuk persoonlijkheid de rest is bijzaak
joh maakt allemaal niet uit kleine ogfgrpte borsten zolang maar niet overdreven groot is
Reputatie 2
Badge +17
Ik kies voor borsten! Ze moeten alleen niet te groot zijn ofso. Maar eigenlijk vind ik borsten én billen wel belangrijk..
Reputatie 2
Badge +17
Iedereen kiest wat hij het leukste vindt.


-Lex   :)
maar er wordt juist gevraagd wat jíj het leukst vindt.
Als ik een top 3 zou moeten maken zou het zijn: 1. Billen 2. Benen 3. Borsten. En bij borsten is mijn lievelings cup A of B c:
En het antwoord op je vraag, ass. easy.
borsten b-c75 cup en een beetje een dikke kont 
ik hou meer van lekker volle borsten, maarja ik ben niet hoogopgeleid he haha
allebij strak haha
ik houd van ze allebij
mijn voorkeur gaat naar bosten maar niet te groot want dat is te lelijk
mij boeit het vrij weinig. 
als je moet kiezen kan je toch ook gewoon kiezen voor volle mooie borsten en een lekker strak kontje?
maar ga eerst kijken naar innerlijk en wat je zit van buitenkant.
een meid hoeft niet perse grote borsten te hebben als je het ziet aan de buiten kant?
en als ze een beetje waardig heid heeft ga je het niet zien zonder een shirt en (push up) BH.
Ik zie liever haar borste maar het ligt er ook aan welk formaat alles is
Billen 😃 😃 😃
Het maakt mij niet zoveel uit , maar als ik moest kiezen ging ik voor borsten 🙂
Hangt ook een beetje af van het meisje. Op een klein meisje, vind ik grote borsten/billen lelijk, terwijl op een wat oudere leeftijd het juist heel mooi kan zijn.
mij boeit het vrij weinig. 
als je moet kiezen kan je toch ook gewoon kiezen voor volle mooie borsten en een lekker strak kontje?
maar ga eerst kijken naar innerlijk en wat je zit van buitenkant.
een meid hoeft niet perse grote borsten te hebben als je het ziet aan de buiten kant?
en als ze een beetje waardig heid heeft ga je het niet zien zonder een shirt en (push up) BH.


Het leek me is interessant om te weten, wat jongens hier nou echt van vonden en ik moest lachen om jouw reactie.
Reputatie 3
Badge +4
ik vind het gijl als ze beiden klein zijn(en gaat natuurlijk ook om het gezicht)
ik kijk vaker naar borsten maar kont is ook belangrijk

Reageer