Billen of Borsten? Vraag aan jongens!

  • 8 December 2013
  • 43 reacties
  • 6083 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vraag me iets af,
Heb vaak gehoord dat er jongens zijn die billen boven borsten kiezen en andersom (borsten- of billenman)
Maar wat vinden jongens (jullie) nou eigenlijk het mooist?
Heb ook een keer gelezen dat hoogopgeleide mannen billen mooier vinden, maar ik denk dat er niet mee te maken heeft...

Zou graag een antwoord willen op deze vraag!

43 reacties

ik hou meer van lekker volle borsten, maarja ik ben niet hoogopgeleid he haha
ik houd van ze allebij
leuk persoonlijkheid de rest is bijzaak
Billen 😃 😃 😃
Het maakt mij niet zoveel uit , maar als ik moest kiezen ging ik voor borsten 🙂
mijn voorkeur gaat naar bosten maar niet te groot want dat is te lelijk
mij boeit het vrij weinig. 
als je moet kiezen kan je toch ook gewoon kiezen voor volle mooie borsten en een lekker strak kontje?
maar ga eerst kijken naar innerlijk en wat je zit van buitenkant.
een meid hoeft niet perse grote borsten te hebben als je het ziet aan de buiten kant?
en als ze een beetje waardig heid heeft ga je het niet zien zonder een shirt en (push up) BH.
Ik zie liever haar borste maar het ligt er ook aan welk formaat alles is
allebij strak haha
Hangt ook een beetje af van het meisje. Op een klein meisje, vind ik grote borsten/billen lelijk, terwijl op een wat oudere leeftijd het juist heel mooi kan zijn.
mij boeit het vrij weinig. 
als je moet kiezen kan je toch ook gewoon kiezen voor volle mooie borsten en een lekker strak kontje?
maar ga eerst kijken naar innerlijk en wat je zit van buitenkant.
een meid hoeft niet perse grote borsten te hebben als je het ziet aan de buiten kant?
en als ze een beetje waardig heid heeft ga je het niet zien zonder een shirt en (push up) BH.


Het leek me is interessant om te weten, wat jongens hier nou echt van vonden en ik moest lachen om jouw reactie.
borsten b-c75 cup en een beetje een dikke kont 
joh maakt allemaal niet uit kleine ogfgrpte borsten zolang maar niet overdreven groot is
Billen sws ik kijk altijd gelijk naar kont en benen is gwn opwindend, ik weet niet wrm maar als ik bij gym bij een meisje met mooie benen en billen zie is het heel opwindend het gezicht boeit dan ook niet meer xD 
ik heb voorkeur bij borsten want idk ik vind het gewoon mooier maar ik ben een meisje dusja 😞
ik kijk vaker naar borsten maar kont is ook belangrijk
ik vind alle bei gewoon voll
borsten maar dan niet dat ze hangen (snap je?) de kont moet gwn strak maar mijn voorkeur gaat dan toch naar borsten. 😛
Ik zit liever bij de lekkere konten, want er zitten 2 vriendinnen van mij op mn school en van hun mag ik de hele tijd hun konten aanraken en als ik naast hun loop pakken ze mijn hand en stoppen zij die in hun kontzakken dus ik ben liever 'lekkere, dikke, grote, strakke konten'!!!!!
ik verkies borsten
allebij strak haha
ik ook hahaha
Beide natuurlijk, maar als ik echt moet kiezen zou ik voor billen gaan.
En het antwoord op je vraag, ass. easy.
Als ik een top 3 zou moeten maken zou het zijn: 1. Billen 2. Benen 3. Borsten. En bij borsten is mijn lievelings cup A of B c:
hou van borsten maar meer van bille dat is echt lekker als je via achter doet whoo dan hoor je ook zo pats pats pats haha

Reageer