Bijna betrapt op vingeren

  • 5 April 2021
  • 7 reacties
  • 1849 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey iedereen hier, 

 ‘s avonds vinger ik soms, eigenlijk doe ik dat altijd in bed maar deze keer deed ik het aan mijn bureau. Net toen ik klaargekomen was liep mijn moeder zomaar binnen, ik wist nog snel een dekentje over me heen te leggen dus zag ze niets. Normaal komt ze nooit zo laat binnen, nu kwam ze opeens welterusten zeggen en gaf me een knuffel! Zou ze het kunnen ruiken? En als ze ernaar vraagt moet ik dan zeggen dat ik het echt aan het doen was of moet ik gaan liegen!? 
 

Beetje raar verhaal maarja ik ben benieuwd wat jullie nu zouden doen dus laat het me weten! 

xx


7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

hey, @Xoxo. My 

 

Ik zou er niet over beginnen, maar als ze er over begint ligt aan je leeftijd als je boven 13 bent hoef je niet te liegen maar jonger vind ik het wel nodig om te liegen. Hopelijk heb je hier iets aan.

Reputatie 4
Badge +3

Denk,na of je het warschijnlijk ongemakelijke gesek wel voeren met haar. Als ze het vraagt, en je kan er niet omheen, dan kan je het vertelen. 

Doe volgende keer je deur op slot, en doe er en deken overheen.

Reputatie 1
Badge +1

@Mr. Anoniem thx, ik ben 13 en liegen kan ik niet zo supergoed. Heb jij een idee wat ik tegen haar zou kunnen zeggen als ze het vraagt?

Reputatie 1
Badge +1

@Het bedankt voor de tips, mijn deur kan niet op slot maar de deken is wel een goeie!

Reputatie 3
Badge +3

@Mr. Anoniem thx, ik ben 13 en liegen kan ik niet zo supergoed. Heb jij een idee wat ik tegen haar zou kunnen zeggen als ze het vraagt?

Dat het normaal is op die leeftijd 

Reputatie 4
Badge +3

Ontkenen of vragen kijken als of je niet weet waar ze het over heeft. Of zeggen dat je moet leeren, zeg dat je er niet over wil praten. Je kan vanalles...

Onnodige quotes verwijderd

Zij moet die geur geroken hebben, tijdens vingeren komt zo een damp uit en die geur is sterk, maar ik vind dit wel erg geil hoor 

Reageer