bijna alle Masturbeer tips

  • 4 June 2012
  • 33 reacties
  • 85989 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Alle tips:

Ik zat op veel forums te kijken en alle tips nu bij elkaar ong:

Op de badrand heen ern weer
Knuffels (veel gezien)
Een DICHTE! shampoo fles wrijven onder het douchen
Een deken oprollen en heen en weer
De douchestraal op harde straal (vaak gelezen gehoord dat het goed werkt)
Een electrische tandenborstel er op
Een pen
of ga op je knien zitten met 1 hak op je dingetje en wat draaien wissel met harder en zachter? valt niet zo op als je ouder in 1x boven komen...

Nog meer? Reactie!

33 reacties

OMG de tips zijn echt goed
oh, oeps, een vriendin en ik zaten op dit account en zij had gevraagd van wat bedoel je met vingermaniertjes, HAHAHAAH omg.
Hahahahahahahahaha
lol best erg eigelijk dit
Achterkant van blush makeup borstel :P

Wat erg dat deed ik ook ik schaamde me dood
hier nog een tip.
Het is best wel raar maar ik heb het ook maar via via gehoord.

1. Smeer een beetje olie op de badrand.
2. Ga er langzaam overheen.
3. Ga dan wat sneller.
4. Als het goed is kom je dan klaar.
5. Haal de olie van de badrand met een handdoek.
6. Herhaal 2 en 3.

Je kan ook nog over je borsten wrijven om het nog wat fijner te maken. Heb het zelf ook geprobeert en het is erg lekker. Ik kwam zelf moeilijk klaar maar met dit niet. De olie is ook goed voor je huid. Je moet het op de badrand doen omdat het anders zo ruw is en moelilijk gaat. Zo gaat het wat soepeler. Ga zelf op onderzoek uit. Het is erg lekker als je met je klikje over het randje gaat.

groetjes anoniempje221
1.Eerst een beetje aan je tieten zitten en dan langzaam naar beneden gaan.2.Daarna voorzichtig met je vinger je clitje masseren. 3.Steeds een beetje sneller en heftiger de vorige stap herhalen. 4.Als je goed nat bent kun je 1 of meer vingers inbrengen en een 'kom hier' beweging maken.5.Wanneer je bijna klaar komt even stoppen en denken aan iets sexueels of geils.6.Daarna weer verder gaan en lekker klaarkomen.Douchestraal werkt ook heel goed:o
Sorry dat ik dit las maar ik als jongen iemand tips
Sorry, wat bedoel je met Vingermaniertjes? 
Is dat een site of wat? 😕
nee dat hoeft nie @AnoniemeChick. De achterkant van je electrische tandenborstel kan je op je clitje zetten voor een lekker gevoel en het kan inderdaad pijn doen als je er iets in doet, maar als je nat bent en het is niet te groot doet het geen pijn! Veel succes:o
Hey, mensen een vraagje, ik zag vaak bij mensen als reactie dat ze mastruberen met een tandenborstel of een kam etc, MAAR moet je die ook echt in je steken? En doet dat niet pijn? 
Achterkant van blush makeup borstel  :P
achterkant van een stabilo pen (speciale pen)
de steel van een borstel
en de rest moet ik nog even bedenken 
kan je nog iets ander gebruiken om in je vagina te steken 
ja als je een electrische tanden borstel hebt dan zet je die aan en doe je de achterkant tegen je clitoris aan 
tandenborstel en borstel?
hoi die kan je online bestellen en dan ergens afhalen.
dingen die je thuis kan gebruiken zijn : douchkop, achterkant van een borstel, achterkant van een electrische tanden borstel en nog veel meer dingen.
waar kan je een dildo kopen zonder dat je ouders het weten?


of kan je het met iets anders doen dat je thuis liggen hebt zo ja wat dan ?
hoi je kan dan beter eerst over je clitoris gaan of hulpmiddelen gebruiken zoals je kussen/knuffel electrische tandenborsten, viborator etc.
met wat kan je nog vingeren en bij mij doet het pijn als ik in mijn vagina ga met mijn vinger ook al is mijn vagina kei nat is dit normaal en hoe kan ik dit oplossen ? 
Best wel handig! 😉
je kunt ook de achter kant van je haarborstel gebruiken!
stop die in de broek en ga er op wippe
geen idee, 😛
@xNobodyxPerfectx Ga je ze meteen allemaal ff proberen? XD
Wauw dankje voor de tips 😛

Reageer