bijna alle Masturbeer tips

  • 4 June 2012
  • 33 reacties
  • 86123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Alle tips:

Ik zat op veel forums te kijken en alle tips nu bij elkaar ong:

Op de badrand heen ern weer
Knuffels (veel gezien)
Een DICHTE! shampoo fles wrijven onder het douchen
Een deken oprollen en heen en weer
De douchestraal op harde straal (vaak gelezen gehoord dat het goed werkt)
Een electrische tandenborstel er op
Een pen
of ga op je knien zitten met 1 hak op je dingetje en wat draaien wissel met harder en zachter? valt niet zo op als je ouder in 1x boven komen...

Nog meer? Reactie!

33 reacties

1. Je gaat liggen ( op je buik) ( Harde ondergrond)
2. Je masseert eerst je klitje zodat je een beetje nat word en verdeel dit tussen je binnenste schaamlippen zeg maar tot net over je klitje en daaromheen
3. Je knijpt je billen samen met je vagina tegen de ondergrond duwend.
4. je gaat met je handpalm drukken over je schaamhaar naar beneden en vanzelf voel je dan een heel geil gevoel (Je drukt dan laatmaar zeggen op je clit)
5. Herhaal dit en beweeg met je benen ondertussen een beetje heen en weer
6. Druk met twee vingers een beetje je schaamlippen op zij en gaat dan met een aantal (of een wat jij het fijnst vind) over je klitje vrijven.
7. Ga met 2 handen ''4" doen.
8. ga met de ene hand door en met de andere strelen over je klitje of in je vagina of strelent over je klitje)
9. Ga steeds sneller (als je je bijna voelt komen doe je 10)
10. Laat de hand die je het minst geil vind los en ga sneller en sneller met die hand. (niet te snel)
11. Dan kom je klaar tenminste ik :S::S:S:S
Deze komt van: Vingermaniertjes ©
1.je gaat in je bed liggen,je kan je onderbroek aanhouden maar onderbroek uit doen is fijner .. vind ik dan.
2.ga in je vagina beetje heen en weer om het nat te maken. als dat beetje pijn doet kan je ook gwn over je klitje wrijven.
3.als je nat bent,rustig over je klitje gaan,niet te snel.
4. als het gevoel al fijner word kan je iets sneller gaan ..
5.als je de orgasme op voelt kome kan je even stoppen,zodat je de orgasme uitstelt,speel gwn beetje een spelletje met jezelf
6.dan kan je verder gaan over je klitje.
7.als je dan weer de orgasme voelt opkome ga je gwn steeds sneller en sneller.
8.en dan kom je klaar.. naja ikwel,weetniet of het ook zo bij jou is. :P
Dat is zo'n beetje mijn manier!
x
Deze komt ook van Vingermaniertjes
1. Kleed je uit (liefst helemaal)
2. Speel een beetje met je tieten
3. Ga langzaam naar je klitje toe
4. Masseer je klitje door te duwen, trillen enz.
5. Doe stap 4 sneller en met 2 vingers
6. Ga met je vinger je vagonaopeningding in (maakt niet uit hoever)
7. Doe stap 2 nog eens
Voelt heel geil :$
xje mij
Deze komt ook van Vingermaniertjes
1. Ga op je rug liggen, ik lag zelf in bed op dat moment
2. Zorg ervoor dat je geen broek of onderbroek aan hebt
3. Ga eerst je clitoris lekker verwennen, door bijvoorbeeld een beetje te duwen, te masseren, te strelen, enz.
4. Streel ook een beetje rond je vagina en blijf met nr. 3 doorgaan, zodat je geil wordt en een beetje nat
5. Vinger jezelf dan, door 1 vinger in je vagina te doen (je moet zelf ontdekken hoever, waar het lekker is, enz.) en hem rond te draaien en steeds wat harder te laten bewegen. Tril en duw tegelijkertijd tegen je clitoris en beweeg de vinger in je vagina tijdens het bewegen in de richting van je clitoris.
6. Dit wordt steeds lekkerder........... Ik weet btw niet of ik al een orgasme had of niet, want ik weet niet hoe je dat herkent 😛 Hebben jullie nog tips? Laat het weten!
Ook van vingermaniertjes
Oke deze heb ik ooit een keer gelezen of gehoord:
1. ga op je bed liggen op je buik je rug kan inprincipe ook maar ze zeiden wat buik lekkerder was, alleen op matras
2. Pak een wat grotere dikkere pen wel een ronde
3. Doe de pen in je broek of in je onderborek (kijk dan wel of de pen goed school is!)
4. Draai rondjes met de pen en draai er zelf tegen in of mee
5. Doe de pen wat scheef onhoog En ga er heel snel overheenenweer
6. Probeer mischien nog wat verder uit.
Dankjewel!! Vor je tips xxx
graag gedaan, ik vond het zo irri om steeds te zoeken, Ik doe het nog niet mer denk er soms wel an en daarom ging ik eens wat rond kijken. ;p
Hoe doe je forum ik wil het ook doen xd xxxx help me
Wauw dankje voor de tips 😛
@xNobodyxPerfectx Ga je ze meteen allemaal ff proberen? XD
geen idee, 😛
je kunt ook de achter kant van je haarborstel gebruiken!
stop die in de broek en ga er op wippe
Best wel handig! 😉
met wat kan je nog vingeren en bij mij doet het pijn als ik in mijn vagina ga met mijn vinger ook al is mijn vagina kei nat is dit normaal en hoe kan ik dit oplossen ? 
hoi je kan dan beter eerst over je clitoris gaan of hulpmiddelen gebruiken zoals je kussen/knuffel electrische tandenborsten, viborator etc.
waar kan je een dildo kopen zonder dat je ouders het weten?


of kan je het met iets anders doen dat je thuis liggen hebt zo ja wat dan ?
hoi die kan je online bestellen en dan ergens afhalen.
dingen die je thuis kan gebruiken zijn : douchkop, achterkant van een borstel, achterkant van een electrische tanden borstel en nog veel meer dingen.
tandenborstel en borstel?
ja als je een electrische tanden borstel hebt dan zet je die aan en doe je de achterkant tegen je clitoris aan 
kan je nog iets ander gebruiken om in je vagina te steken 
achterkant van een stabilo pen (speciale pen)
de steel van een borstel
en de rest moet ik nog even bedenken 
Achterkant van blush makeup borstel  :P
Hey, mensen een vraagje, ik zag vaak bij mensen als reactie dat ze mastruberen met een tandenborstel of een kam etc, MAAR moet je die ook echt in je steken? En doet dat niet pijn? 
nee dat hoeft nie @AnoniemeChick. De achterkant van je electrische tandenborstel kan je op je clitje zetten voor een lekker gevoel en het kan inderdaad pijn doen als je er iets in doet, maar als je nat bent en het is niet te groot doet het geen pijn! Veel succes:o
Sorry, wat bedoel je met Vingermaniertjes? 
Is dat een site of wat? 😕

Reageer