Vraag

Bi zijn

  • 6 June 2018
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje van 13 en bi sinds een paar weken achter niemand weet het en ik ban erg bang om het te vertellen ik voel me soms ontzettend alleen ook al heb ik veer vrienden ik weet dat ze mij zouden accepteren maar toch blijft jet moeilijk wat moet ik doen? En ik zou supergraag andere mensen willen ontmoeten die niet hetro zijn weet iemand hoe dat kan? En wat zijn jullie ervaringen? xx mij❤️

2 reacties

Heya,
( Ik zit nu op school dus ik moet dit snel typen, (ik ben al klaar met mijn werk maar mijn leraren keuren geen telefoons goed..)

Jou ervaring doet mij een beetje denken aan mezelf, grappig.
Je zit dus nog (half) in de kast?
Waarvoor ben je bang?

Je voelt je alleen omdat?( dit is mijn opvatting: omdat je niet aan iemand iets kan delen erover omdat je nog in de kast zit..?)
Als je weet dat ze je zouden accepteren, wat is het probleem dan nog?
Hier is een link met hoe je het beste uit e kast kan komen etc
https://nl.wikihow.com/Uit-de-kast-komen-als-homo-of-lesbienne
Ik zou het je ook willen vertellen alleen deze site vertelt het net iets beter dus daarom..

Deze link leek mij ook handig voor jou:
https://nl.wikihow.com/Erachter-komen-of-een-andere-vrouw-biseksueel-is

Doe het wanneer je er klaar voor bent, voel je niet gedwongen dat je het in het hier en nu moet gaan doen.
Iedereen is anders en iedereen doet het op een andere tijd die zij/hij/overig prettig vindt.

Je kan altijd op datingapps dan kan je gemakkelijker mensen vinden die ook bi zijn,
Ik zeg niet dat je perse met ze moet gaan date'n alleen zo is het makkelijk om mensen van jou leeftijd te ontmoeten die ook zo voelen als hoe jij je voelt.
Een goeie vriendin van mij heeft haar beste vriendin gevonden via een dating app.
( Ik zou wel even kijken of je oud genoeg bent voor die datingapps)

Het zou je verbazen maar er zijn meer bi mensen in je omgeving dan je denkt,
alleen weten hun misschien niet dat jij bi bent of andersom of weten hun het nog niet.

Hoe gemakkelijker jij je voelt met je sexuality hoe gemakkelijker zij jou zullen vinden en aanspreken.

Zo ver ik weet zijn er homo-ontmoetingsplekken zoals bijv een gaybar maar ik denk niet dat er iets speciaals is voor bi mensen.
Je kan altijd kijken naar een plek voor lesbiennes aangezien je het half bent.
( het is misschien wel fijn om daar niet alleen heen te gaan maar bijv met een vriend of vriendin die je erg vertrouwd etc want in je eentje gaan is net wat spannender)

Accepteren je ouders je?
Ik hoop het.

Groetjes van Maii.
😳
Maii echt super bedankt! Ik denk dat ik hier we wat aan heb!?

Reageer