Beantwoord

Bi uit de kast komen en sexueel

  • 20 April 2019
  • 1 reactie
  • 587 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey zoals jullie aan me naam kunnen zien ben k bi... en nu heb ik een paar vraagjes
1.is et raar als je met xijn 3en vrkering hebt (3meisjes)
2.ik ben dus bi maar durf et me ouders niet te vertellen en mijn vriendinnetje heeft et wel verteld
3ik heb dus een vriendinnetje en ze woont 169 km bij me vandaan we hebben 3 maanden en nog nooit een kus gegeven is dit raar en ik zie der weinig iemand tip? En hoe kan ik er toch met haar over praten
4.iemand tips hoe k mezlrf kan vermaken (op gebied van seks) met vingeren en hoe doe je het is et raar om te doen
5 doet vingeren pijn

dit was et srry vor zoveel hopelijk kan iemand me helpen
xx me
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 April 2019, 09:45

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi

Hoewel het wat minder voorkomt, is het mogelijk om een relatie te hebben met meer dan één partner. Als jullie drie je goed voelen in die relatie, lijkt het me prima. Begrijp ik het goed dat je twee vriendinnen op de hoogte zijn dat jullie met z'n drieën een relatie hebben?

Je vindt het spannend om uit de kast te komen. Heb je een vermoeden over hoe je ouders zouden kunnen reageren?

Als je het spannend vindt, is het misschien fijn om het uit de kast komen te bespreken met een vriendin, eventueel degene die reeds uit de kast gekomen is. Ze zou je kunnen vertellen hoe zij het aangepakt heeft, en hoe haar omgeving daarop reageerde.

Een langeafstandsrelatie kan moeilijk zijn, maar als jullie samen besluiten hiervoor te gaan, kan het werken. Jullie zouden de vakantie met elkaar kunnen doorbrengen, of bij elkaar logeren. Doordeweeks kunnen jullie videobellen en berichtjes uitwisselen.

Het is heel normaal om jezelf te bevredigen. Hier kan je daar meer over lezen. Als je pijn ervaart, kan je het wat zachter aan doen, of een ander plekje proberen. Je mag rustig de tijd nemen om uit te zoeken wat je fijn vindt.

Groetjes
Kenshin

Reageer