Bi or straight?

• 6 november 2016
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heyooo,

Klein probleempje, of nou ja, probleem... tis even een dingetje..
Sinds ongeveer een half jaar heb ik het gevoel dat ik niet alleen op jongens val, maar ook een beetje op meisjes. Ik val sowieso op jongens maar ben niet helemaal hetero. Ik kan hier eigenlijk met niemand over praten, of vind het in ieder geval lastig omdat ik bang ben dat mn vrienden dan ineens een heel ander beeld van me krijgen. Nu weet ik dus niet echt hoe ik er achter kan komen of ik bi ben of niet, omdat ik het er ook met niemand over heb.. any tips? alvast een massive thanks ;p

3 reacties

Heey ik ben zelf bi en ik twijfel of ik lesbisch ben. Soms kleedik me wel eens als een jongen Non binary. Ik denk want dat had ik. Ik vond sommige jongens wel knap enz maar ik werd ook verliefd op een meisje ik keek ook wel eens naar meisjes enzo ik denk dat je er nog achter komt ik wist het pas zeker toen ik verliefd werd op een meisje
het blijft lastig en tuurlijk het is lastig. Maar lieveschat het maakt niks uit en tuurlijk dit is makkelijk gezegd maar als jouw vrienden echt jouw vrienden zijn accepteren ze jou wat er ook gebeurt en hoe je ook bent want daar ben je vrienden voor.. en ik zou het er met je beste vriend of riendin over hebben en zij kunnen jou het beste advies geven omdat zij jou het beste kennne
ALS je vrienden zou kwijtraken hieraan, zijn het echt kut vrienden
Echte vrienden zouden je niet in de steek laten
Over je geaardheid,
Wie je bent, wat je bent, waar je opvalt etc.....zou in deze wereld geen enkel verschil uit moeten maken
Het gaat erom wat jij voelt en wat jij wilt
Gwn om zeker te weten dat je weet wat alles is
Hetero; Verliefd worden/vallen op mensen van het andere geslacht
Bi Verliefd worden/vallen op mensen van beide geslachten
Gay ; Verliefd worden/vallen op mensen van hetzelfde geslacht

Reageer