Vraag

Bi of gewoon interesse?

  • 2 April 2019
  • 2 reacties
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben een meisje van 17 jaar. Een hele tijd geleden begon ik na te denken of ik ook wat voor meisjes kan voelen of alleen jongens. Toen ik 10 was had ik een tijdje een crush op mijn beste vriendin toen maar ik weet niet of dat telt. Ik begin mezelf steeds meer af te vragen of ik bi ben of niet. Sinds een tijdje is er een nieuw meisje of school en zij liet duidelijk merken dat ze alles prima vind. (Gay, straigt etc). Ik weet niet of zij op meisjes valt of niet. Maar ik voel me heel erg aangetrokken tot haar. Gewoon op de manier haar stem klinkt en hoe ze eruit ziet. Ik had fantasieën hoe het zou zij om met een meisje maar ook vooral met haar te zoenen en meer enzo. Ook zou ik eigenlijk heel graag met een meisje willen zoenen. Ik heb in totaal met drie jongens gezoend en met 1 wat meer maar nooit met meisjes. Één keer ben ik heel heel erg verliefd geweest op een jongen en vaker gewoon een crush. Maar de laatste paar weken begon het idee van meisjes meer te spelen en al helemaal de laatste paar dagen. Als ik bijvoorbeeld op straat loop kijk ik naar jongens en denk ik van: oh die is kanp. Maar hetzelfde kan ik van meisjes denken. Ook vind ik het echt aantrekkelijk/ heel mooi als een meisje een mooie kont heeft.
Maar ik weet dus niet of dit alleen interesse is in meisjes of dat ik daadwerkelijk bi ben. Hoe zou ik hierachter kunnen komen?

Bedankt voor het lezen
xx girlwholives

2 reacties

Hey girlwholives,

Super leuk dat je zo ontdekkend bent.
Het is lastig hier snel 100% achter te komen.
Dat kun je langzaam door wat te experimenteren achterkomen, of toch miss ook op meiden valt.
Iemand aantrekkelijk vinden of sexy hoeft niet te betekenen dat je bv Bi bent ofzo, je merkt het over een periode (naar mijn eigen ondervinding) pas.

Ik heb in bijna de zelfde situatie gezeten, van misschien bi Naar bi Naar lesbisch haha kan gek lopen 😋. Had na een tijdje met een van mijn beste vriendinnen een relatie. Heb nu nog steeds met haar. We zijn erg gelukkig en verliefd. [In mijn topic kan je heel mijn verhaal lezen als je dat leuk lijkt, daar kan je ook van leren miss]

Maar ja zoenen met jongens is echt echt anders naar mijn mening dan met meiden. Als je het interessant vindt en het graag is wilt proberen zou ik zeggen. Doen! Ik heb het eerst toen met mijn vriendin geprobeerd, voor de lol. Later nog is een paar keer.. Beviel mij erg goed en heb toen wat vaker gedaan. Zo moet je het rustig opbouwen. Niet te snel willen. Vraag en bespreek zulke dingen met je beste vriendinnen/vrienden.... Die snappen jou het beste.
En wie weet wilt iemand ook is zoiets proberen.

Na zulke dingen geprobeerd te hebben, merk je zelf misschien wel hoe leuk je meiden vindt.
Misschien wil je meer? Misschien niet?
Je ondervindt het van zelf, doe chill doe rustig aan.
Wees lekker jezelf! Komt echt goed.

Als je specifiek over iets tips wilt, let me now!

Veel plezier en succes, Jup meiden zijn prachtig - lief - leuk en kunnen beter zoenen! 😋 Grapje... voor iedereen is dat weer anders.

Kusje Dikkekuslisax
heel erg bedankt voor je reactie!
Iemand anders nog tips? 😊

Reageer