BI leven

  • 20 November 2018
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik heb heel lang zitten denken in mijzelf of ik gay was want ik zie wel iets in jongens maar nog nooit een relatie met een jongen gehad maar wel met meisjes dus ik dacht dat ik betrokken was maar op iemand zijn feestje speelde ik en een paar vrienden spin the bottle een vriend zij dat je de persoon waar de fles op komt moest kussen op de lippen er werd gekust maar alleen jongens en meisjes maar draaiden en jongen en de fles kwam op mij dus ik dacht nouw ja het zijn de regels en we kusten voor de jongen Steleden het niets voor maar ik was weer aan het twijfelen of ik gay was de volgende dagen zat ik na school informatie op te zoeken om zeker te weten of ik gay was en toen zag ik een site waar op stond wat BI was ik las het en ik wist wat ik was en ik ben in totaal al 3 jaar BI en niemand weet het van mij tot dat ik en 2 vrienden van mij een keer gingen afspreken ( 1 jongen 1 meisje en ik ) het was een leuke dag toen ik keek wel een paar keer naar hun van 😍 als ze niet keken maar toen zij het meisje dat zij BI was plotseling wouw ik zeggen ik ook maar ik hield mij in want ik maakte mij te druk over hoe hun reactie zou zijn 10 minuten later toen de jongen even weg was zij ik tegen het meisje dat ik BI ben zij reageerde heel lief dus ik wouw het tegen de jongen zeggen maar ik durfden niet 3 of 4 weken later vroeg ik of de jongen wou komen om te praten dus ik zij dat ik iets belangerijks moest zeggen hij was benieuwd maar ik twijfelde maar ik zij dat ik het ging zeggen als we alleen waren dus wij gingen naar een bos en ik zij dat ik BI was weer een paar weken later was er een vriend jarig dus ik was blij want ik kwam naar zijn feestje en ik had altijd al en crush op hem nu nog steeds een beetje maar de dag voor het feestje zij ik op Skype tegen hem dat ik BI was hij was in schok maar hij vond het niet erg hij zij dat hij een jaar BI was dus er is een kans dat ik hem kan krijgen het feestje was leuk ik heb een nieuwe vriendin gekregen ik heb daar geen verkering mee maar zij is gewoon een vriend ik heb ook vandaag tegen een vriend gezegd dat ik BI ben en ik kan echt goed met hem praten over dat onderwerp maar morgen ga ik hyper vertellen aan een meisje en ik denk dat ze het niet gaat snappen en zo voort dus ja dit is eigenlijk het einde van mijn verhaal tot nu toe ( ik ga elke week vertellen over mijn week als een BI ik doe dit eigenlijk omdat ik mij niet langer wil verstoppen en ik hoop dat ik hier mensen ontmoet die mij snappen en ja ik wil best vrienden worden als jij dat wilt ik ben een jongen dat zeg ik al maar en singel het enigen wat ik nu nog kan zeggen is tot volgende week en doei 😘😘 EINDE).

2 reacties

Sorry voor de schrijf fouten 😅
Hahah hee ik ben 15 jaar en ook bi

Reageer