Beantwoord

Bh maat op laten meten

  • 30 July 2019
  • 3 reacties
  • 657 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ga vandaag naar de honkenmoller toe. Ik denk dat ik een te kleine bh aan heb. Maar is het raar als je op 15 jaar je botsten laat op meten? En mag je gewoon je bh aan houden?
Groeten rosanne
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 July 2019, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Hey Rosanne

Het is heel normaal om je maten te laten opmeten. Opmeten bespaart je een hoop speurwerk, en maakt de kans groter dat je de winkel verlaat met een bh van de juiste maat.

Ik vermoed dat je je shirt en bh aan zal mogen houden, zeker als je daar de voorkeur aan geeft. In deze zomerse temperaturen draag je waarschijnlijk een shirt van dunne stof, dus maakt het vast niet veel verschil. Verder heb ik nog nooit gehoord dat je je bh zou moeten uittrekken bij het opmeten, dus zal je ook die waarschijnlijk mogen aanhouden.

Groetjes
Kenshin
Hallo Rosanne,

Ik ben 17 en heb me een tijdje geleden ook op laten meten (toen was ik nog 16). Het is volkomen normaal om je daar op te laten meten en er werken hele aardige vrouwen. Aan mij vroegen ze niet om iets uit te doen voor het meten. Ze nam een meetlint om mijn omtrek op te meten en daarna kwam ze met een paar bh's die ik moest passen. Ze keek dan of die goed zat en zo ben ik erachter gekomen dat ik twee cupmaten groter moest. Het is dus aan te raden om je te laten opmeten.

Groetjes MagicMirror

@Rosanne Is heel normaal!

 

Reageer