Vraag

BH / Borsten

  • 29 January 2021
  • 5 reacties
  • 393 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hey.

Ik ben 12 en heb best wel grote borsten. Ik vind het wel mooi en fijn, maar ik wil nu graag een bh.

Ik weet alleen niet hoe ik het mijn moeder moet vragen. Ze vroeg het me een x maar ik vond het maar ongemakkelijk en zij niks.

Maar nu ik merk dat kinderen op mijn school het ook hebben twijfel ik.

Iemand helllppp.


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je moeder je het al heeft gevraagd is dat toch prima, en hzo is het ongemakkelijk? Zij is ook een vrouw, dus weet ze wat het is, dus geen excuses meer en gewoon zeggen! Groetjez, 

-flopflop13 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Sofiah,

ik snap wel dat je het af en toe wat ongemakkelijk kan vinden hoor. Maar het is wel je moeder, dus je hoeft je echt nergens voor te schamen. Zeg bijvoorbeeld eens dat je online wat dingen wilt kopen en of ze je kan helpen. Dan kan je daarna vragen of ze misschien kan helpen om een bh uit te zoeken. 

Maar eerlijk gezegd vind ik bh’s helemaal niet fijn, sporttopjes zitten veel lekkerder bij mij. Laat je niet in twijfels brengen door anderen. Want (ik weet het, het is een heel irritant zinnetje wat elke juf op school wel eens zegt maar ik moet het gewoon ook even zeggen) als zij in de sloot springen, spring jij toch niet ook? Wees zeker van jezelf en doe wat goed voelt!

Succes!

 

Groetjes,

Paardebloem

Vraag het gwn aan je ouders, hangt er van af hoe groot ze zijn natuurlijk😏😉. Maar nee ff serieus als je denkt dat het nodig is kan je het gwn vragen je hoeft je niet te schamen want dat is heel normaal hoor. Ik bedoel je moet het toch ooit kopen/krijgen waarom niet nu

liefs❤️

Reputatie 3
Badge +1

Hee,

 

Allereerst: Superfijn dat je moeder het vroeg! Dan komt het initiatief uit haar en dat maakt het veel gemakkelijker, maar als je er echt een nodig hebt gewoon ns ja zeggen, alsof het niet boeit!

 

~Nah. <3

 

Er zijn al super leuke tienerbh’s te vinden vanaf maat 70aa in de hema dus daar zou je er zelf een kunnen halen en dan aan je moeder laten zien om te kijken wat ze er van vind. Ik draag zelf ook nog tienerbh’s dus niks om je voor te schamen.

Reageer