Bevredigen

• 17 december 2016
  • 5 reacties
  • 385 Bekeken

Heyyy
Dus ik heb een vraagje...
Ik vinger mezelf maar ik wil iets in men vagina steken maar ik weet niet wat er mag en niet mag hebben jullie tips of dingens dat jullie weten om erin te steken. Ps : geen vibrator
Groetjes anoniem

5 reacties

Nou geen voedsel;)
Er zijn eigenlijk maar 3 dingen die in je vagina kunnen/mogen
1) een piemel
2) een dildo/vibrator
3) Reactie aangepast i.v.m. forumregel 9: Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende content of links in je bericht op het forum
Reputatie 7
Badge +17
Er is niet echt iets wat je er niet in mag stoppen, maar voedsel is niet zo handig.

Dildo
Vibrator
Je vingers/hand/vuist
Penis
Etc

Stop er niets in dat te groot is.
Koop voor 10 euro een vibrator bij de etos
Door de EU gekeurde seksspeeltjes zijn aan te raden (Heb er geen ervaring mee hoor xD). EU Gekeurde speeltjes kunnen je herken als er op de doos
'C E' staat, of 'C E OK'. Koop je een zogenaamd 'verwijdert' seksspeeltje. Er is geen 100% garantie dat het geen scherpe randjes heeft, niet kan lekken of stroom doorvoeren. (Voor als je een Vibrbrbrbratorrrrrr gebruikt :P)

Ook, adviseer ik je om gewoon een Dildo te gebruiken. (Wel C E hé)
Of, probeer een 'Friend's With Benefits' te scoren :P(Niet geadviseerd) . Zoek zelf maar op als je niet weet wat het is.
Je kunt ook andere vingers gebruiken.
Probeer eens de Douche. Als jullie een Multi-Hoofdstuk hebben. (Eentje met verschillende stralen) probeer dat eens. Richt hem op je Clitoris, en probeer zelf eens wat :P

een 'Do Not'.
Gebruik geen Fruit. Zoals een komkommer. Zitten namelijk scherpe hoekjes aan... (Niet C E vriendelijk 😛 )
gebruik ook geen vloeibare etenswaren. Deze kunnen in je vlamoes blijven zitten, en uitlopen tot een schimmel of dergelijke. (Tenzij je het echt super goed schoonmaakt met een Douche)
Gebruik geen flessen. En al helemaal géén bierflesjes!!!!!!

Tom ^
Badass een dildo zou goed zijn tenzij je het al met een echte penis wil doen

Reageer