Vraag

Betrapt op pijpen

  • 18 August 2019
  • 10 reacties
  • 8991 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Kortom gezegt ik en men vriendin zijn betrapt op pijpen onder douche door mijn broer en die zegt dat hij het aan men ouders gaat vertellen men vader is alweer thuis en ik durf nog niet naar beneden wat moet ik doen

10 reacties

Badge
  1. Je broer is een snitch.
  2. Als hij na 2 jaar nog niet gesnitched heeft, pijp hem dan om het goed te maken
  3. pijp u vader ofzo om het goed te maken
Badge

Kortom gezegt ik en men vriendin zijn betrapt op pijpen onder douche door mijn broer en die zegt dat hij het aan men ouders gaat vertellen men vader is alweer thuis en ik durf nog niet naar beneden wat moet ik doen

Ik heb dit gehad precies dit en m’n ouders waren echt maar van die wat je wil

Badge

Kortom gezegt ik en men vriendin zijn betrapt op pijpen onder douche door mijn broer en die zegt dat hij het aan men ouders gaat vertellen men vader is alweer thuis en ik durf nog niet naar beneden wat moet ik doen

Ik ben een meisje van 13. ik ben single asf lol, maar ik ben ook bisexueel en heb weleens sexuele gedachtes en al.. Ga met je broer praten gooi al je emotie eruit. Zeg dat dat gewoon je gevoelens zijn tuurlijk het is niet makkelijk maar met hem praten erover is wel het beste voordat hij gaat beginnen met canteren, verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 7. 

Badge

Boeie wsl is je pa zelfs trots

 

Reputatie 3
Badge +2
@Cajongen bedankt voor je reactie
En ben net naar men broer gegaan en heb gezegt dat het me niks boeit als hij het verteld en dat hij gwn jaloers is en hij zei: dan ga ik het nu zeggen
En ik zei: ja doe maar lekker
En toen nog wat scheldwoorden ik weet niet of hij het al heeft verteld maar het boeit me ook niet echt meer
Als ik je ouders was zou ik over jou mijn schouders ophalen en je broer een standje geven over privacy, mensen betrappen, en dat gewoon voor je houden.

Je bent alleen kwetsbaar voor je broer omdat je je schaamt. Als je dat niet hebt, is er niets waarmee hij je kan raken. Alles wat iemand (je ouders) kan zeggen is 'goh. nou. tsja'.
Reputatie 3
Badge +2
@Timotje men ouders weten dat ik een vriendin heb en ze komt ook best vaak langs maar ik ben 13 en ze verwachten denk ik niet dat ik al seks want dat is volgensmij best jong en ik wil niet dat ze het nu al weten want dat is gwn heel ongemakkelijk en ik wil ook gwn privacy hebben
Mag je nog geen meisje hebben ? Ander stel je haar bij je ouders voor . Die zullen wel vermoede dat je sex heb .
Reputatie 3
Badge +2
@Timotje ik ben al naar beneden gegaan en niemand deed iets vreemds ofzo dus ik denk dat hij het nog niet heeft verteld maar ik ben nu wel bang want hij kan me er altijd mee chanteren
Haai Jongensnaam Wat is er nog verder gebeurd . We kunnen je niet echt goede raat geven . Wat het zou kunnen dat je broer niets aan je ouder verteld .

Reageer