Vraag

betrapt op masturberen?

  • 15 January 2020
  • 9 reacties
  • 2553 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik heb ooit iemand betrapt op masturberen. Als iemand het verhaal wilt horen moet je het zeggen maar ik was benieuwd of jullie iemand ooit hebben betrapt op masturberen, en hoe dat ging?


9 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Niemand?

nope

 

Reputatie 3
Badge +3

nope

 

Wil je mijn verhaal weten?

 

Ja vertel

Reputatie 3
Badge +3

Ik was met mijn voetbalteam op voetbalkamp in Turkije. We zijn een team en zoals bij bijna alle teams ga je dan na de wedstrijd en training douchen. Omdat ik best op hoog niveau voetbal zien we elkaar vaak en we maken er ook totaal geen probleem meer van om elkaar naakt te zien want we hebben elkaar al zo vaak naakt gezien. Ik sliep met een van mijn beste vrienden op een kamer en toen ik in die avond na het douchen gewoon naakt uit de douche kwam lopen en de kamer van onze hotelkamer in liep zat hij daar gewoon naakt op bed af te trekken. Net op het moment dat ik iets wilde zeggen kwam hij klaar en toen kreunde hij een beetje. Ik moet lachen en zei: ga je lekker jongen. Toen schrok hij best wel omdat hij niet wist dat ik er ook was en toen moet hij ook lachen. 

ik heb nog een keer iemand betrapt als iemand dat wilt weten moet je het maar zeggen

Reputatie 3
Badge +3

Iemand nog iemand betrapt?

Vertel maar dat ander verhaal best wel geinig

Reputatie 3
Badge +3

Nou ik had dus ook nog een keer de beste vriendin van mijn zus betrapt want die was dus gewoon aan het chillen  bij ons en toen ik thuis kwam van de voetbal training wilde ik even gaan douchen en ik had me helemaal uitgekleed op mijn kamer en liep met een handdoek naar de badkamer en toen ik de deur open deed zat de vriendin van mijn zus daar dus te vingeren. Haha zij helemaal rood worden en ik ‘ho, sorry!’ Maar ja ze had de badkamer deur niet op slot gedaan dus ja. 

maar ik vind het wel best jammer dat niemand anders een verhaal heeft of misschien zelf ooit betrapt is want dat is altijd best grappig om te horen

Badge

@Jongen15anoniem

 

IK ging met het buurmeisje 13 van tegenover. Haar  oudere broer van 15 j zit bij mij op voetbal. Ik ben 14 jaar en mocht met haar slapen. Ze ging me aftrekken het was 2300 ik lag naakt op bed. Het was zo lekker dat ik begon hard te kreunen. Ze zei ssst. stil dadelijk horen ze je.

Het was te laat de deur ging open. Haar papa stond bij de deur. Ik had dus een zaadlozing hij zag het.. De volgende morgen zat ik nog alleen bij het ontbijt met hem. Hij zei sorry dat ik zo reageerde is normaal op je leeftijd.

 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )

 

Reageer