Vraag

Betrapt op Google earth!

  • 3 July 2019
  • 6 reacties
  • 1798 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, dit is snel geschreven want kheb dringend een antwoord nodig, ik zet daarnet op Google earth naar mijn huis te kijken, er waren namelijk nieuwe beelden te zien (via satelliet) maar hierop is te zien dat iemand in de tuin aan het masturberen is en die iemand ben ik ! Hoe kan ik vermijden dat mijn ouders, broer, etc dat kunnen zien

Danku
Bernd

6 reacties

Badge
ik zou je graag willen helpen maar heb geen idee sorry
https://support.google.com/maps/answer/7011973?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
Er niks over zeggen. Gewoon laten. En je zou google support kunnen contacteren om te vragen of de beelden vervangen kunnen worden met de oudere beelden.
Bedankt voor de reacties!
Mijn vader werkt bij google volgensmij, ik ga het vragen. maar waar is je huis dan?
Allereerst wat super vervelend voor je. Ik zou er gewoon met je ouders over hebben. Masturberen is niks mis mee en heel normaal! Ik wil je wel als tip mee geven om zulke dingen in je kamer ofzo te doen met gordijnen dicht om dit soort situaties te voorkomen 🙂. Gooi het gewoon open naar je ouders en ja dat is lastig maar ik zal het gewoon proberen. Op een rustige normale manier, je ouders houden altijd van je. Wat je ook doet!

succes xxxx😘

Reageer