Beste vriend zijn zus

• 5 januari 2017
  • 4 reacties
  • 1220 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Laats was ik bij mijn beste vriend en gingen we gta spelen. Ik had al heel lang niet gefapt dus ik ging naar de toilet om me daar af te trekken. De toilet is boven bij zijn zus haar kamer. Ik ging de toilet in en me daar aftrekken. Ik was vergeten om de deur op slot te doen dus die zus deed ineens de deur open. Ze zag mij aftrekken en keek naar mijn stijve. Ze liep de toilet in deed de deur op slot en ging zich voor mij strippen. Ik heb toen aan haar billen, tieten en vagina mogen zitten maar toen heeft ze me echt de lekkerste blowjob gegeven. Morgen ga ik er weer naar toe. Maar ik wil niet mijn bete vriend verliezen. Wat als hij erachter komt!?!?

4 reacties

Eigen schuld
als je gevoelens voor zijn zus hebt is het niet zo erg dat kan je hem best vertellen maar als je het alleen daarom met die zus doet en geen gevoelens voor dr hebt is het best sneu en daar kan je beste vriend wel boos om worden maar ik weet niet in welke positie jij zit 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Als je zijn zus leuk vindt is het misschien handig om dat te vertellen tegen hem, want dan snapt hij de situatie misschien. (dus misschien niet vertellen wat je met haar hebt gedaan)
Als het alleen voor de seks is= dan is er grote kans dat als je doorgaat je vriendschap kapot is
Als je die zus leuk vind als in leuk leuk= dan kan je het beter tegen je vriend zeggen an zal Die minder boos zijn (hopelijk)

Reageer